Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Viimeisin hankinta
megaman:
--- Lainaus käyttäjältä: Erkki - 14.10.2022 kello on 18:09 ---Ostitko parasta, mitä kaupasta saa, Defa?
--- Lainaus päättyy ---
Oli varmaan ennen... Viime talvena yksi Defa hajosi ja toinenkin piti avata ja herkistellä laakeria. Ei ollut pölyä eikä sepeliä. Tainut Norjalainen laatu ottaa takapakkia. 😢
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 14.10.2022 kello on 19:05 ---Vain "halvan kopion": https://www.biltema.fi/autoilu---mp/autotarvikkeet/talvitarvikkeet/sisatilanlammittimet/sisatilanlammitin-1400-w-2000035069
--- Lainaus päättyy ---
Ai jai, kyllä asiantuntijat nyt tuhahtelee!
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 14.10.2022 kello on 20:17 ---Ai jai, kyllä asiantuntijat nyt tuhahtelee!
--- Lainaus päättyy ---
Ei häiritse.
Entäs tämä asiantuntija?
--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 14.10.2022 kello on 19:26 ---Oli varmaan ennen... Viime talvena yksi Defa hajosi ja toinenkin piti avata ja herkistellä laakeria. Ei ollut pölyä eikä sepeliä. Tainut Norjalainen laatu ottaa takapakkia. 😢
--- Lainaus päättyy ---
megaman:
Mulla Defa hälytin ja toiminut 10 vuotta ja ties kuinka kauan edellisellä omistajalla.
Mutta noi lämppärit pettymys viime talvelta. Toimi nekin useamman vuoden ensin.
0yxxy0:
2,5v väistelly pikkupöpöä ja nyt väistettiin samaan suuntaan. Ei kyllä maksanut mitään.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta