Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Viimeisin hankinta

<< < (922/1445) > >>

megaman:

--- Lainaus käyttäjältä: Erkki - 14.10.2022     kello on 18:09 ---Ostitko parasta, mitä kaupasta saa, Defa?

--- Lainaus päättyy ---

Oli varmaan ennen... Viime talvena yksi Defa hajosi ja toinenkin piti avata ja herkistellä laakeria. Ei ollut pölyä eikä sepeliä. Tainut Norjalainen laatu ottaa takapakkia. 😢

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 14.10.2022     kello on 19:05 ---Vain "halvan kopion": https://www.biltema.fi/autoilu---mp/autotarvikkeet/talvitarvikkeet/sisatilanlammittimet/sisatilanlammitin-1400-w-2000035069

--- Lainaus päättyy ---

Ai jai, kyllä asiantuntijat nyt tuhahtelee!

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 14.10.2022     kello on 20:17 ---Ai jai, kyllä asiantuntijat nyt tuhahtelee!

--- Lainaus päättyy ---

Ei häiritse.

Entäs tämä asiantuntija?


--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 14.10.2022     kello on 19:26 ---Oli varmaan ennen... Viime talvena yksi Defa hajosi ja toinenkin piti avata ja herkistellä laakeria. Ei ollut pölyä eikä sepeliä. Tainut Norjalainen laatu ottaa takapakkia. 😢

--- Lainaus päättyy ---

megaman:
Mulla Defa hälytin ja toiminut 10 vuotta ja ties kuinka kauan edellisellä omistajalla.
Mutta noi lämppärit pettymys viime talvelta. Toimi nekin useamman vuoden ensin.

0yxxy0:
2,5v väistelly pikkupöpöä ja nyt väistettiin samaan suuntaan. Ei kyllä maksanut mitään.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View