Tekniikkakeskustelut > Kylpyhuone ja WC
Suihku
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: 99672 - 25.02.2012 kello on 22:44 ---Normaali kokovartalosuihku (tukanpesulla) vie n. 10 litraa, 15 litraa jos oikein lotraa (henk.koht. testattu). Joten tuo tankillinen riittää vähintään 3 suihkukertaan.
--- Lainaus päättyy ---
Höpönlöpön
Mulla on tasan yksi tyttö (pitkä hiuksinen ja 1 vaimo (kun olen kristitty)) nuilla menee puoli Lestinjokea kun ollaan mökillä.
Kaben 40+8 litran varaaja ei kauaa riittäis teille.
Mutta sullahan onkin se vuoristopuro ... ;D
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 25.02.2012 kello on 22:58 ---Höpönlöpön
--- Lainaus päättyy ---
Tähän voisin todeta, että kummalla meistä on enemmän kokemusta vaunun suihkussa käymisessä, ja siten faktatietoa?
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 25.02.2012 kello on 22:58 ---Mulla on tasan yksi tyttö (pitkä hiuksinen ja 1 vaimo (kun olen kristitty)) nuilla menee puoli Lestinjokea kun ollaan mökillä.
Kaben 40+8 litran varaaja ei kauaa riittäis teille.
Mutta sullahan onkin se vuoristopuro ... ;D
--- Lainaus päättyy ---
Heh :D hienosti löysit syyn (vaikka et huomannutkaan sitä) sille, että miksi vaunun suikussa vain peseydytåån eikä lutrata ;)
Eli, n. 20 litran kohdalla lämminvesi on loppu, joten sen jälkeen suihkun jatkaminen tekee olosta todellakin suihkunraikkaan ;D
tnt73:
Pokkisella hieno traileri-peräkärry-sauna rakennelma :peukku:
Ed. keskusteluihin, kyllä sillä kymmenellä litralla ihan oikeasti peseytyy, vaan
ei lutraa, mutta sepä noissa oloissa on itelleen tehtävä selväksi, jos siellä
suihkussa tarvii olla puoli tuntia, ettei koivet oikene, silloin ei puskaan
kannata lähteä. Että näin.
tapani pokkinen:
--- Lainaus käyttäjältä: tnt73 - 26.02.2012 kello on 00:39 ---Pokkisella hieno traileri-peräkärry-sauna rakennelma :peukku:
Ed. keskusteluihin, kyllä sillä kymmenellä litralla ihan oikeasti peseytyy, vaan
ei lutraa, mutta sepä noissa oloissa on itelleen tehtävä selväksi, jos siellä
suihkussa tarvii olla puoli tuntia, ettei koivet oikene, silloin ei puskaan
kannata lähteä. Että näin.
--- Lainaus päättyy ---
Kiitoksia, olen ihan aiheesta tyytyväinen ;D
Ja mitä tulee noihin käyttö-suihkuvesiin; niin kohtuu hyvin ne vedet riittävät ihan normikäytössä useammaksi päiväksi. Monasti tulee vesisäiliö(180l) täytettyä jo kotona, vaan jos olen tutulle seudulle menossa niin tulee säiliöön valuteltua matkan ajaksi vain sellainen 50l+ juomavettä omaan 5l kannuun ja sillä selviää matkan ajan, kunnes vasta perillä täytän säiliöt täyteen.
Nyt kun olen useamman vuoden liikkunut tuolla Arjeblokin takamailla on tullut selväksi, ettei niille seuduin kannata vettä kotoa raahata. Alueella on lähes joka puolella lähteitä, monet järvet, purot saavat vetensä maasta pulppuavista lähteistä...
Tuossa juuri kastelukannulla, järveltä toiselle siirtymän aikaan, auton säiliön täyttöä.
aaoulusta:
Nonii... jokainen tekee niinkuin hyväksi toteaa ja peseytyy miten/missä haluaa. painia voi sitten vaikka karhun kanssa, jos voimia haluaa koetella, ::)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta