Tekniikkakeskustelut > Kylpyhuone ja WC

Suihku

<< < (16/26) > >>

perho-ukko:
  Viime kesänä Pitkäjärvellä,kun satoi kaatamalla,vaattet pois,ja samppoot mukaan ulos sateeseen,oli ilmainen suihku !! ;D

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 25.02.2012     kello on 21:17 ---meillä ei ole erilistä suihkua
enkä autossa ole sitä vielä ainkaan
ikin käyttänyt
niin siis tai no ...koko vartalon pesuun
mutta suihkiu kyllä muuten ... viheltelee  8)
mutta olen kuulut ,et toiset tekee niihin vaate ym kaappeja
siinäkin tarkotukses ihan näppärä se suihkukaappi
jollei muuta käyttöä keksi tai tarvitse  :)

--- Lainaus päättyy ---
Hyvä idea varmaan tuo vaatekaappikin. Meillä on niin paljon niitä muutenkin kopissa ettei lisää kaipaa  8)

Turhan Höpöttäjä:
Jos tuota räähkän puhuajaa lainaisin, joka näkyi äsken jäävän Putouksessa toiseksi. Niin suihku täytyy olla, että reissussakin olisi suihinanto kunnossa, ilman ettei tarvitse ylimääräistä happea.  ;D

Jushi69:
On sitä miehillä isot tankit suihkulle jos viikon siellä hevonjeerassa suihkuttelette.... ::) ::) ::)
Mulla ei ole Kabessa kun joku 48 litraa boilerin kanssa ja sillä nyt ei kovin pitkälle potki.
Taitaa jannuilla vuoristopuro valua suoraan raitisvesi säiliöön suoraan..hehee ;D ;D

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 25.02.2012     kello on 21:52 ---On sitä miehillä isot tankit suihkulle jos viikon siellä hevonjeerassa suihkuttelette.... ::) ::) ::)
Mulla ei ole Kabessa kun joku 48 litraa boilerin kanssa ja sillä nyt ei kovin pitkälle potki.
Taitaa jannuilla vuoristopuro valua suoraan raitisvesi säiliöön suoraan..hehee ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---

Normaali kokovartalosuihku (tukanpesulla) vie n. 10 litraa, 15 litraa jos oikein lotraa (henk.koht. testattu). Joten tuo tankillinen riittää vähintään 3 suihkukertaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View