Tekniikkakeskustelut > Kylpyhuone ja WC

Suihku

<< < (18/26) > >>

tapani pokkinen:

--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 26.02.2012     kello on 09:08 ---Nonii... jokainen tekee niinkuin hyväksi toteaa ja peseytyy miten/missä  haluaa. painia voi sitten vaikka karhun kanssa, jos voimia haluaa koetella,  ::)

--- Lainaus päättyy ---

:-\ :-X :-\

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 25.02.2012     kello on 22:58 ---Höpönlöpön
Mulla on tasan yksi tyttö (pitkä hiuksinen ja 1 vaimo (kun olen kristitty)) nuilla menee puoli Lestinjokea kun ollaan mökillä.
Kaben 40+8 litran varaaja ei kauaa riittäis teille.
Mutta sullahan onkin se vuoristopuro ... ;D

--- Lainaus päättyy ---
Sun vaimos ja tyttös EI ole varmaan käynyt armeijaa. Siellä muistaakseni oppii peseytymään vähässä ajassa > vähällä vedellä  8)

aaoulusta:

--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 26.02.2012     kello on 09:22 ---
 :-\ :-X :-\

--- Lainaus päättyy ---
      sori Tapsa ..ei ollut sinulle tarkoitettu. :)

99:
Yhdistetty aikaisempaan samaa asiaa käsittelevään aiheeseen.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 26.02.2012     kello on 09:05 ---Kiitoksia, olen ihan aiheesta tyytyväinen ;D

Ja mitä tulee noihin käyttö-suihkuvesiin; niin kohtuu hyvin ne vedet riittävät ihan normikäytössä useammaksi päiväksi. Monasti tulee vesisäiliö(180l) täytettyä jo kotona, vaan jos olen tutulle seudulle menossa niin tulee säiliöön valuteltua matkan ajaksi vain sellainen 50l+ juomavettä omaan 5l kannuun ja sillä selviää matkan ajan, kunnes vasta perillä täytän säiliöt täyteen.
Nyt kun olen useamman vuoden liikkunut tuolla Arjeblokin takamailla on tullut selväksi, ettei niille seuduin kannata vettä kotoa raahata. Alueella on lähes joka puolella lähteitä, monet järvet, purot saavat vetensä maasta pulppuavista lähteistä...
Tuossa juuri kastelukannulla, järveltä toiselle siirtymän aikaan, auton säiliön täyttöä.

--- Lainaus päättyy ---

Eikö vesi "pilaannu" nopeasti säiliöissä, jos se tankataan suoraan luonnosta, lähteestä tai purosta.  ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View