Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
nelikko veturi 2000kg ja budjetti noin 20ke?
El Maco:
--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 1.06.2018 kello on 21:27 ---No nykypäivän maasturi on vähän_eri_asia kuin 80 luvun pajero :) Voi ajella erittäin mielellään myös teitä pitkin. Rahalleen saa kyllä huomattavasti enempi vastinetta ostamalla oikeamman nelivetoisen kuin nuita suv tötteröitä mutta jokainenhan se on oman pussinsa vartija.
--- Lainaus päättyy ---
Onko toyotan torsen jotenkin oikeampi, kuin audin torsen? Jos ei ole tarvetta päästä maastoon, eli ei ole tarvetta hitaalle lukkonelikolle. Ja oli alustaratkaisut millaiset tahansa, maasto ja maantieominaisuudet sotii aina enemmän tai vähemmän toisiaan vastaan. En ole toyotaa ajanut, mutta kun tuota nelikkojärjestelmää etsin niin rivien välistä voi lukea, että laitos näyttää parhaat puolensa maastossa.
Alan:
Kuorma-autossa olisi eniten tavaratilaa ja traktorissa paras etenemiskyky jne., mutta kalusto pitää hankkia tarpeen mukaan. Ainakin mulle SUV riittää hyvin ajo-ominaisuuksiltaan ja täyttää ne tarpeet, mitä on, ja joissa etu- tai takavetoinen ei toimi kunnolla. Ison osan niistäkin hoitaisi riittävällä maavaralla ja automaatilla, mutta talvella nelivetokin on tarpeen.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 2.06.2018 kello on 07:53 --- Audi ja BMW ovat mahtavia..
--- Lainaus päättyy ---
Miten ne eroaa muista peltilaatikoista?
Ei mitenkään...
BMW:ssä olen istunut.
Oli ahdas, hankala mennä ja hankala päästä pois. 8)
-------:
En oo tarvinut nelikkoa talvella kärryn ja vaununvedossa. Hyvät renkaat on riittänyt..
Joko:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 2.06.2018 kello on 10:12 ---Miten ne eroaa muista peltilaatikoista?
Ei mitenkään...
BMW:ssä olen istunut.
Oli ahdas, hankala mennä ja hankala päästä pois. 8)
--- Lainaus päättyy ---
Niissä on fiilistä, tottahan se ahdas on jos istut 1 sarjan bemarista mutta niin on nissan micra myös ahdas. Menepppä 5 tai 7 sarjan bemariin istumaan. Kun auton ostoon liittyy muutakin kuin pelkkä järki niin ne on yleensä sitten pitkäaikaisia hankintoja. Pisimpään meillä on bemarit ollu mutta ei olla nirsoja muillekkin merkeille. Kuten Pamaus sanoi joskus niin heidän Toyota tila-autosta kun jättää järjen pois niin ei jäljelle jää mitään ;D
Hallitus ei kyllä ole yhtään innostunut mun volvo puheista. Ne on kuulemma vanhojen ihmisten autoja? Minulle kyllä kelpaisi ja saattaa se käsitys muuttua kun käy koeajolla. Ihan siistejä pelejä on jo nuo 2 koppaisetkin 70 sarjan volvot
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta