Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

nelikko veturi 2000kg ja budjetti noin 20ke?

<< < (24/29) > >>

Lerssinen:
Minä nyt vähän kummastelen sitä että auton pitää olla nelikko että se painaa ja on vetokykyä mutta maasturintapainen se ei saa olla vaan leikki-suv sitten kelpaa  :-\

Joko:

--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen -  1.06.2018     kello on 21:03 ---Minä nyt vähän kummastelen sitä että auton pitää olla nelikko että se painaa ja on vetokykyä mutta maasturintapainen se ei saa olla vaan leikki-suv sitten kelpaa  :-\

--- Lainaus päättyy ---
Vielä kerran -en ole menossa sillä maastoon -ikänä. Asutaan kaupungissa asfaltti tulee pihaan saakka. Neliveto painon lisäämiseksi ja talvella siitä on etua kun kelkkakärryn kiskoo lappiin.
Ja olen vetänyt teli kafia pajerolla ja landcruiserilla. Minusta ne ei vakioalustalla ja rengastuksella sovi ollenkaan ison vaunun vetoon. Ne oikeasti maastokelpooset renkaat on niin korkeita profiiliaan ja rungoltaan vetelät että tuntuu niinkuin olis laakerikuulien päällä.

Lerssinen:
No nykypäivän maasturi on vähän_eri_asia kuin 80 luvun pajero  :)  Voi ajella erittäin mielellään myös teitä pitkin. Rahalleen saa kyllä huomattavasti enempi vastinetta ostamalla oikeamman nelivetoisen kuin nuita suv tötteröitä mutta jokainenhan se on oman pussinsa vartija.

K.E.V:
Pajeron myynti Euroopassa loppuu.
https://www.mtv.fi/lifestyle/autot/artikkeli/yksi-aikakausi-paattyy-legendaarinen-suosikkimaasturi-poistuu-markkinoilta/6928730

-------:

--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen -  1.06.2018     kello on 21:27 ---No nykypäivän maasturi on vähän_eri_asia kuin 80 luvun pajero  :)  Voi ajella erittäin mielellään myös teitä pitkin. Rahalleen saa kyllä huomattavasti enempi vastinetta ostamalla oikeamman nelivetoisen kuin nuita suv tötteröitä mutta jokainenhan se on oman pussinsa vartija.

--- Lainaus päättyy ---

Näinhän se on ja montaa muutakaan nyky autoa ei voi verrata kultaiseen 80-lukuun.. Volvokin ei oo mikään parhaimmasta päästä ajaa, mitä tullut koe ajettua.. Audi ja BMW ovat mahtavia..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View