Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
nelikko veturi 2000kg ja budjetti noin 20ke?
Humoristi:
--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 2.06.2018 kello on 10:15 ---En oo tarvinut nelikkoa talvella kärryn ja vaununvedossa. Hyvät renkaat on riittänyt..
--- Lainaus päättyy ---
--- Off-Topic: --- kyllä se neliveto kummasti auttaa :P
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 2.06.2018 kello on 10:33 ---Hallitus ei kyllä ole yhtään innostunut mun volvo puheista. Ne on kuulemma vanhojen ihmisten autoja? Minulle kyllä kelpaisi ja saattaa se käsitys muuttua kun käy koeajolla.
--- Lainaus päättyy ---
Onhan näitä. Mersua ainakaan kannata ostaa, sillä aja kuin kuusikymppiset äijät, taksimiehet ja erääseen etniseen vähemmistöön kuuluvat. ;D
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 2.06.2018 kello on 13:36 ---Onhan näitä. Mersua ainakaan kannata ostaa, sillä aja kuin kuusikymppiset äijät, taksimiehet ja erääseen etniseen vähemmistöön kuuluvat. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Juuri näin, harmi kun ei kuulu noista mihinkään ;D Volvollakin tuli 7 vuotta ajettua.
Kartanon asukki:
Muistelit etusivulla aivan oikein, minä vaihdoin E:n pois, kun en pitänyt veto-ominaisuuksista. Olen ollut erittäin tyytyväinen nykyiseen ML:än, ero veto-ominaisuuksissa on suuri. Toki Eemeli oli vajaavetoinen, mutta jos (ja sulla kun) talvella ei vaunua vedetä on sen vaikutus kuitenkin pienempi. Kuten tuli varmaan sun kanssa juteltuakin, meillä oli vuokralla viikon verran 720 Hobby, jota Eemelillä vedimme. Se oli aivan kauheeta, se yhdistelmä ei toiminut lainkaan. Nykyinen Kabe tuli E:n perässä paljon nätimmin.
Sitten tuosta Volvosta. Mä luulen, että se voi olla N:lle hieman ahdas. Vaikka teidän hurtta onkin vähän pienempi kuin meidän, niin silti en laittaisi ML:nkään konttiin Mambon lisäksi mitään muuta. Ei sulla mikään helppo rasti ole edessä, toivottavasti löydät mieleisen ja teille hyvin toimivan ratkaisun.
Joko:
--- Lainaus käyttäjältä: okebak - 4.06.2018 kello on 18:33 ---Muistelit etusivulla aivan oikein, minä vaihdoin E:n pois, kun en pitänyt veto-ominaisuuksista. Olen ollut erittäin tyytyväinen nykyiseen ML:än, ero veto-ominaisuuksissa on suuri. Toki Eemeli oli vajaavetoinen, mutta jos (ja sulla kun) talvella ei vaunua vedetä on sen vaikutus kuitenkin pienempi. Kuten tuli varmaan sun kanssa juteltuakin, meillä oli vuokralla viikon verran 720 Hobby, jota Eemelillä vedimme. Se oli aivan kauheeta, se yhdistelmä ei toiminut lainkaan. Nykyinen Kabe tuli E:n perässä paljon nätimmin.
Sitten tuosta Volvosta. Mä luulen, että se voi olla N:lle hieman ahdas. Vaikka teidän hurtta onkin vähän pienempi kuin meidän, niin silti en laittaisi ML:nkään konttiin Mambon lisäksi mitään muuta. Ei sulla mikään helppo rasti ole edessä, toivottavasti löydät mieleisen ja teille hyvin toimivan ratkaisun.
--- Lainaus päättyy ---
Näin muistelinkin Thumb
Yhdistelmissä on aina eroja jopa pelkästään renkaista, rengaspaineista ja aisapainoista riippuen. Olen kuullut monesta paikkaa että 720 hobby on aika kamala vedettävä mutta en osaa ottaa kantaa siihen kun sprinterin perässä se tulee aika huomaamatta. Nyt kun kitkapalat ja renkaat vielävaihtoi uusiin niin ei sitä huomaa kun peileistä ja toki siitä että moottori menee äärirajoilla.
Olen hirveän epäileväinen että minkään mondeon tai vastaavan etuvetoisen kanssa huvittaisi lähteä syksyn pohjoisen reissuille ajelemaan ylläksen maisematielle.... Tai Norjaan.
Kyllähän se sprinteri jatko-ohjaamolla hyvä peli meille on mutta vähän on liikaa asuttu tallissa tuonkanssa. Olis tuossa toki kiikarissa yksi puolet vähemmän ajettu 2014 malli johon pitäisi nykyisen lisäksi laittaa noin 14ke rahaa ja silti sekin on vielä 4 koneella. 6 koneellinen 2014 (eli facelift missä 7g loota) maksaa väkisinkin sen 45-50 jatko-ohjaamolla. Minä nyt vain peilaan tuota rahasummaa siihen että 17ke on vanhasta nyt 'sovittu" kauppahinnaksi ja jos tohon laittais sen vaikka nyt 15ke lisää niin noin 32ke ois maximi budjetti... Tuohon päälle jos ajattelis että myis vaunun niin semmosta vähän reilun 50ke asuntoautoahan sillä jo sais. Tosin se 50 mikään kummoinen raha ole asuntoauto kaupoilla jos sieltä pitää löytyä 4 valmista petiä ja tilaa parille bernille ja vanhempaan kun vaunu on (2012) ei vaihdeta missään nimessä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta