Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Mersu C/E

<< < (4/6) > >>

arska100:

--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 24.05.2018     kello on 15:18 ---Juu ja nelivedolla pääsee pidemmälle ja syvemmälle. Sitten tarvitaan jo iso traktori sitä pois hinaamaan, kun ollaan kunnolla jumissa... ;)

Aikoinaan uistelukilpailuissa käyneenä tuli nähtyä kymmenittäin veneiden ylösnostoja ja kyllä etuvetoiset oli niitä useimmin autettavia (porukkaa työntämässä). Takaveto lähtee yllättävän hyvin, kun painopiste vetävillä pyörillä paranee noustessa ja aisapainosta saa myös apua. Ja kyllä niitä nelivetoisiakin avustettiin, kun oli tarpeeksi ökyä tai vettynyttä kalustoa koukussa.

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä kaikkia saa jelpata kun niikseen sattuu. Pari viikkoa sitten nostettiin ihan Kia Ceed 1,6 etuvedolla vene ylös eli ei se aina neliveto tarvii olla.

megaman:
^ Näinhän se menee!  Thumb

Humppeli 1:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 24.05.2018     kello on 08:28 ---Ei tainnut ihan nappiin mennä tuo lainaus, kun lainasit tekstiä ja laitoit tuonne minun kirjoituksen sekaan omaa tekstiä.

Eli yritit varmaan sanoa, että 2 ltr cdi:n mb:n kulutus on 6 ltr sadalla ja kaupunkiajossa 7 ltr sadalla.

Mallista ei tietoa, eikä vaihdelaatikosta ?

--- Lainaus päättyy ---

Joo ,ei mennyt lainaus nappiin.
Mese on c- malli manuel.
Ois mukava olla kyytissä silloin kun auto kuluttaa noin vähän mitä kerrot.
Saatas samalla oppia polttoaineen säästö niksejä.

pamaus:
Niin  tuossa kuvassa  minun tyypillinen päivä ajelu.

80-90 pros maantietä ja 10-20 % kaupunkia. Ihan nopeusrajoitusten mukaan ja ajotietokone näyttää keskikulutuksen alle 5.

Humppeli 1:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 24.05.2018     kello on 18:47 ---Niin  tuossa kuvassa  minun tyypillinen päivä ajelu.

80-90 pros maantietä ja 10-20 % kaupunkia. Ihan nopeusrajoitusten mukaan ja ajotietokone näyttää keskikulutuksen alle 5.

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

Vähintään litra lisää niin on lähellä todellista kulutusta.
Sen verran nämä ajotitokoneet valehtelee,mm.mittari virhe vaikuttaa kulutus määrään ajotitokoneella.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View