Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Nykyajan hömpötyksiä. ?
Joko:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 25.03.2018 kello on 18:21 ---
--- Off-Topic: ---Samat viilikset mullakin kun Viiatti ei lähde pakkasessa käymään kunnolla . Auto jyrisee jotta amalgaamit tippuu suusta muutaman minuutin ja sitten rauhoittuu
--- Lainaus päättyy ---
Ne suuttimen rungot halkeaa ja halkeaman kautta syntyy vuoto suoraan paluupuolelle. Kun Sutinen lämpeää laajenee metalli senverran että halkeama menee umpeen. Näin kertoi hovihankkijani kun kysyin miksi nuo menee ikäänkuin kerrasta. Yksi kärsii olla rikki mutta kaksi jos vuotaa niin ilman lämmitystä ei lähde käyntiin
Turhan Höpöttäjä:
Startti pyörittää hyvin. Ei himota lumipyryssä itse alkaa tutkimaan. Katsokoot viisaammat tiistaina sepän pihassa kylmää konetta. ...Nykyajan hömpötystä.
mjo33400:
Jos konetta lämmittää niin eihän se liekkihehkua silloin edes käytä. Vika on liekkihehku ohjauksessa tai itse liekkihehkussa. Onko se tarkistettu, että se syttyy?
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 25.03.2018 kello on 20:10 ---Jos konetta lämmittää niin eihän se liekkihehkua silloin edes käytä. Vika on liekkihehku ohjauksessa tai itse liekkihehkussa. Onko se tarkistettu, että se syttyy?
--- Lainaus päättyy ---
Siksi se tarkistetaan nyt kylmänä pakkasyön jälkeen. Hehkun valo kojetaulussa kyllä syttyy.
jiikoo:
Kyllä Joko on melko varmaan oikeassa... Melko monta suutinta myös vaihtanut.
Mutta tuohon halkeamiseen en herkästi usko, tiivisteet vaihtamalla ne yleensä tulee kuntoon. Ja sen takia menee kuin kerrasta kun alkaa vuotamaan niin tekee äkkiä lisää reittiä siihen tiivisteeseen.
Mutta voi siellä paineensäädinkin kiukutella pumpun perässä, harvinaista mutta mahdollista.
Ja ilman hehkua pitäisi kunnossa ollessaan lähteä vielä 10 asteen pakkasestakin, rumasti käy mutta lähtee.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta