Viimme yön seutu meni Ibuxin rapid ja Panadol Forte tapujen nautiskelussa. Tänään on puuhastelut alotettu, yhden käden tekniikalla.Laitahan sit kuvia yhden käden puuhastelusta

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 598 599 [600] 601 602 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Viimme yön seutu meni Ibuxin rapid ja Panadol Forte tapujen nautiskelussa. Tänään on puuhastelut alotettu, yhden käden tekniikalla.Laitahan sit kuvia yhden käden puuhastelusta ![]()
Käyty hierojalla, josko tuosta mun seljästä saatais taas käyttökelpoinen enskesän reissuille
Käyty hierojalla, josko tuosta mun seljästä saatais taas käyttökelpoinen enskesän reissuilleTreffeilla sitä ollaan niin notkeita että ![]() Käyty katselemassa kameran kanssa eilistä työmaata ja saishan noista hyviä Telkän pönttöjä jos ei muuta. Ja hyviä ruokinta-automaatteja, ei tartte olla kokoajan täyttämässä.
Laitahan sit kuvia yhden käden puuhastelusta Kyllä minä tehä tolokertasin jo lepakon pönton mökille. Sääskit kun hörrää ympärillä, niitä hätistellessä tahtoo juomat läikkyä. ![]()
Käyty katselemassa kameran kanssa eilistä työmaata ja saishan noista hyviä Telkän pönttöjä jos ei muuta. Tosi hyviä telkänpönttö puita. ![]() Tosi hyviä telkänpönttö puita. Kyllä se on muuratti se joka tuon on alkuun laittanut, se on semmoinen per.... että se alkaa tukahduttaa puuta joka nostaa vettä kaksi-kolme sataa litraa per/vrk ylös. Ja sitten kun se ei yhtäkin sitä tarvitsekkaan niin vesi jää mädättämään sisusta ja tulos on telkänpönttö puuta puusepän tarpeiden tilalle. Mutta kyllä kevät esikot jo kukki kovasti ![]() Töitä.
Niin, ja saatiin yks urakka valmiiksi niin tultiin pöntölle jo tänään viikonlopun viettoon. Otin muuten vaan lomapuhelimen mukaan. Meinasin lähteä kaljalle, mutta...
Liimasin valojensäädön säätörullan akselin,toimi ainakin hetken. Pitää vaan muistaa ettei vahingossakaan vuoteen koske siihen,ettei hajoa koska ratsiassahan ne polliisit muuten sakottaa.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 598 599 [600] 601 602 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|