Töitä.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 594 595 [596] 597 598 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Lahela, Tuusula. http://www.prcaravan.fi/Muukkonen ? Tuttu mies ja mainio pikkupimu.
illalla vaihdoin rattaat vulvaan. Eikös se ole kierukka, joka vulvaan vaihdetaan, jos kerta vaihdetaan. ![]() Muukkonen ? Tuttu mies ja mainio pikkupimu. Juups jou omistaja on. Asia mies ja työntekijät myös. Taitavia poijjat on siellä. Eikös se ole kierukka, joka vulvaan vaihdetaan, jos kerta vaihdetaan. "Kaikkia ne venäläiset keksivätkään. Onko se hivin torjunta mennyt noin pitkälle! Ettei vaan hammasrattaita?"Eikös se ole kierukka, joka vulvaan vaihdetaan, jos kerta vaihdetaan.Suattaapi olla tai sitten ei.. Nyt sitten Audin kimppuun..
Ajettu Wokkelo hangesta,nyt seuraavaksi liuotin pesu,kyllä se kesä tulee, Ajattelitko itse könytä kattoa pesemään? Täällä on rekkapesufirma, jossa liuotinpesu + vahaus 25 €. Viime kesänä pesin/vahasin itse katon, joten tänä vuonna ei tarvinne? Perjantaina pohjan massaus ja katsastus ensi viikolla. Sitten kesä voi tulla ![]() Minä lopetan mieluimmin vaunuilun kuin vien rekkapesufirmaan, aikoinaan eräs kehui kuinka Saa***nan mahtavapaineinen pesuri on ja kuinka hyvät liuottimet myös
Meni vaunu vaihtoon tuon pesun tuloksena. Ei varmaan kaikki tee niin (pesijät) mutten ota riskiä enää. Minä lopetan mieluimmin vaunuilun kuin vien rekkapesufirmaan, aikoinaan eräs kehui kuinka Saa***nan mahtavapaineinen pesuri on ja kuinka hyvät liuottimet myösMinä käytin vanhaa vaunua viime syksynä autopesulassa,niin osa tarroista lähti pois,ilmeisesti pesty painepesurilla ja on sama firma jota käyttää jyväs-caravan,että semmosta ![]() Just vanhimmalle pojalle soitin,niin sai työpaikan kaasun jakalu firmasta kyllä on kaasu halpaa tästä etiäpäin,ei tartte sähköä käyttää
Nyt saa tilattua kunnon pullon vaunun viereen Pistää tilaukseen kaksi 33kg kaasu pulloa Sopii molemmin puolin vaunua Ja pullonvaihtajalla tietysti ![]() kaksi 33kg kaasu pulloa Turvallisuusväli 12meetrii ![]() No eiköhän ne naapurit pysy kaukana Ja katsotaan mitä tykkää alueen valvoja ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 594 595 [596] 597 598 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|