Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs tänään tehty?
Arska:
Kävästiin Lahdessa ja Orimattilassa soppailemassa,äsken täytin paljun,huomen aamulla lämmitän sen.
Vesseli:
Kävin haukkumassa joulukuusen ja haen ensi viikolla. On tosi vihreä ja tuuhea ja vielä symmetrinen. Neulaset pysyvät kiinni, että ei enää tarvitse juhannuksena niitä siivota. Ei kaipaa kastelua ja voi käyttää myöhemminkin. Voi kuljettaa vaikka henkilöautossa.
putkimies:
--- Lainaus käyttäjältä: Kare - 5.12.2011 kello on 16:18 ---Terve!
Tuttua tohinaa, mulla tossa volkkarissa on antenni(ufo) 3,2m korkeella. Useimmiten tullee ongelmia pituuden ja painon kanssa. Yli 7m pitkä ja painaa varmasti 3500kg. Torstaina pitäs mennä takajarrujen säätöön, ja sit leimalle. Uusi etuikkuna on jo ;D
Nastakumit voimistelin ite 1.12. alle, aika hommaa epätasaiella pihalla (onneksi ei satanut) tälleen istumayön tekijälle :( :( mutta siellä on ;D
--- Lainaus päättyy ---
Sulla on sellaine matkakulkine josta olen aina unelmoinu. Valitettavasti puolisoni ei hyväksynyt mielipidettäni ja piti sitten minun tässä asiassa ensisijaisesti vaihtaa ...mielipidettä;)
Onneva:
--- Lainaus käyttäjältä: Susjraja - 5.12.2011 kello on 22:11 ---Kävin haukkumassa joulukuusen ja haen ensi viikolla. On tosi vihreä ja tuuhea ja vielä symmetrinen. Neulaset pysyvät kiinni, että ei enää tarvitse juhannuksena niitä siivota. Ei kaipaa kastelua ja voi käyttää myöhemminkin. Voi kuljettaa vaikka henkilöautossa.
--- Lainaus päättyy ---
Onkos kuusi polyesteriä? ;)
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Susjraja - 5.12.2011 kello on 22:11 ---Kävin haukkumassa joulukuusen ja haen ensi viikolla. On tosi vihreä ja tuuhea ja vielä symmetrinen. Neulaset pysyvät kiinni, että ei enää tarvitse juhannuksena niitä siivota. Ei kaipaa kastelua ja voi käyttää myöhemminkin. Voi kuljettaa vaikka henkilöautossa.
--- Lainaus päättyy ---
onkohan samaa sorttia kun meilläkin
ei tule elukoita sisään
eikä aiheuta duhaa ...
eikä muutakaan pärskimistä :)
on helppo siivota joulun jälkeen takasin varastoon
ja noutaa yhtä tuuheena ja hyvän voina taas seuraavana
ja seuraavana jouluna ..vuodesta toiseen ...
meillä on aito kuusi tuossa terasilla ollut
eikä sekään aivastuttele eikä tule ötököitä sieltä sisään ..
jaa et oonko ötökkä kammonen .. no hitusen :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta