Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs tänään tehty?

<< < (163/15076) > >>

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 -  5.12.2011     kello on 13:26 ---Jos löydät sen purkin niin kerro aineen tyyppi, minulla olisi tarvetta kyseiselle aineelle, sen takia varmistin asiaa. ;)

--- Lainaus päättyy ---

Saattaa löytyä!

Käyn tallissa kunhan saan karitsakäristyksen syötyä.  :)

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 -  5.12.2011     kello on 13:26 ---Jos löydät sen purkin niin kerro aineen tyyppi, minulla olisi tarvetta kyseiselle aineelle, sen takia varmistin asiaa. ;)

--- Lainaus päättyy ---

Nonnii!

Deterdek. Acid descaler.

www.filachim.com .

Sain tuon kaupantekijäisiksi Jyväskylästä joko Laatta-Leevistä tai Vehoniemen Laattamyymälästä, en muista kummassa Risto -myyjä oli silloin hommissa.

Kare:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko -  5.12.2011     kello on 12:08 --- Eipähän tässä muuta,kuin v...ttaa! Oli sovittu TB:lle tänään uusien renkaitten asennus!! Menin sovittuna aikana,pojat osoitti korjaamon ovea,ei riitä korkeus,pesuhallissa oli traktori purettuna,seuraava aika on nyt torstai aamuna,saas nähdä onnistuuko silloin,nyt ajellaan vanhoilla nastattomilla kumeilla !!! >:( >:( >:(

--- Lainaus päättyy ---

Terve!

Tuttua tohinaa, mulla tossa volkkarissa on antenni(ufo) 3,2m korkeella. Useimmiten tullee ongelmia pituuden ja painon kanssa. Yli 7m pitkä ja painaa varmasti 3500kg. Torstaina pitäs mennä takajarrujen säätöön, ja sit leimalle. Uusi etuikkuna on jo ;D
Nastakumit voimistelin ite 1.12. alle, aika hommaa epätasaiella pihalla (onneksi ei satanut) tälleen istumayön tekijälle :( :( mutta siellä on ;D

winemaker:
Tänään kävin pesettämässä paskasen Avensiksen, ei tullut puhdasta.  Oli varmaan liian likainen.  No, kelpasi kuitenkin, kohta taas likaantuu uudelleen.

Käyskentelin vanhassa kotikaupungissani Mikkelissä ja tuttuja tuli vastaan, että oikein karkuun oli lähdettävä.  Hotelliin.
Kovasti kaikki vain vanhentueet ovat!

;)

-------:

--- Lainaus käyttäjältä: winemaker -  5.12.2011     kello on 17:29 ---Tänään kävin pesettämässä paskasen Avensiksen, ei tullut puhdasta.  Oli varmaan liian likainen.  No, kelpasi kuitenkin, kohta taas likaantuu uudelleen.

Käyskentelin vanhassa kotikaupungissani Mikkelissä ja tuttuja tuli vastaan, että oikein karkuun oli lähdettävä.  Hotelliin.
Kovasti kaikki vain vanhentueet ovat!

;)

--- Lainaus päättyy ---

Sama täällä Passatin pesin ja kuinkahan ollakkaan takaluukusta lensi lakkaa kämmenen verran pois..  :'( Noh soitto maalarille ja sano tuu näyttämään..  ;D Tuntuu, että tuo koko Pasatti vihottelee mulle. koko ajan jotain pientä takuuseen osista ja monta kertaa esim. jarru levyt. Ei näköjään oo hyvää ja halpaa olemassa. Nyt tuntuu nuo TRW jarru osat todella hyvältä ja uskoisin niitten kestävän. Passatto varmaan suuttuunut kun oon kehunut pösö liikaa.  ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View