Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs tänään tehty?

<< < (165/15076) > >>

putkimies:

--- Lainaus käyttäjältä: winemaker -  5.12.2011     kello on 17:29 ---Tänään kävin pesettämässä paskasen Avensiksen, ei tullut puhdasta.  Oli varmaan liian likainen.  No, kelpasi kuitenkin, kohta taas likaantuu uudelleen.Käyskente lin vanhassa kotikaupungissani Mikkelissä ja tuttuja tuli vastaan, että oikein karkuun oli lähdettävä.  Hotelliin.
Kovasti kaikki vain vanhentueet ovat!;)
--- Lainaus päättyy ---
Kovin kateellinen olen asuinsijoihisi. Pohjanmaalla voi ajella 8 tietä ja joen yli mennessä jos on alueelle tyypillinen "vaatimaton" nimikyltti: Isojoki. Sillan liikuntasaumat ylitettäessä auton pyörät sannoo klop klop. siinä on joki ylitetty.  Huittisissa Kokemäenjoki on 200 metriä leveä ja sen ylitys kestää 60 nopeudella kymmenen sekuntia, kestää aikaa kuin kuullu klop -------------klop, se on sama aika minkä rivakat miehet juoksee 100 metriä:  Linkki, betonisilta Karhiniemi http://juha1.kuvat.fi/kuvat/Ajelukuvia+2008/Karhiniemen+silta.jpg/web 

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: putkimies -  5.12.2011     kello on 22:50 --- Kovin kateellinen olen asuinsijoihisi. Pohjanmaalla voi ajella 8 tietä ja joen yli mennessä jos on alueelle tyypillinen "vaatimaton" nimikyltti: Isojoki. Sillan liikuntasaumat ylitettäessä auton pyörät sannoo klop klop. siinä on joki ylitetty.  Huittisissa Kokemäenjoki on 200 metriä leveä ja sen ylitys kestää 60 nopeudella kymmenen sekuntia, kestää aikaa kuin kuullu klop -------------klop, se on sama aika minkä rivakat miehet juoksee 100 metriä:  Linkki, betonisilta Karhiniemi http://juha1.kuvat.fi/kuvat/Ajelukuvia+2008/Karhiniemen+silta.jpg/web

--- Lainaus päättyy ---

nolo kysellä mut onks toi huitistensilta jossai raum/porintien varella ...? jotenkin tutun näkönen , mut ei taida olla turuntien varella ..?
kyl tää meikän muistikulta alkaa jo olemaan untenmailla jospas sit minäkin .. ???

ps. onks toi zussuki sun pyöräs ?

putkimies:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu -  5.12.2011     kello on 22:55 ---nolo kysellä mut onks toi huitistensilta jossai raum/porintien varella ...? jotenkin tutun näkönen , mut ei taida olla turuntien varella ..?
kyl tää meikän muistikulta alkaa jo olemaan untenmailla jospas sit minäkin .. ???

ps. onks toi zussuki sun pyöräs ?

--- Lainaus päättyy ---
Ei ole mun pyörä,  lainasin kuvan netistä. Olen matkailuautolla käynyt tuossa paikassa, venetraileri perässä, ja siitä veneellä jatkanut matka kokemäenjoella jäidenlähdön jälkeisenä aikana .Kiikarilla katselin lintuja ...ja kun siinä zuumailin, en voinut olla näkemättä mitä tapahtui Ripovuoren kallioilla kevätauringon lämmössä ;). http://www.flickr.com/photos/wstryder/2898604423/in/photostream/

Arska:
No nii nyt on palju ollut tunnin verran lämpiämässä,3 tuntia vielä niin pääsee lillumaan 38 asteiseen veteen. :D

Duster:
Joulukortteja omista kuvista ja pari heijastinta

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View