rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 5958081 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 00:09
  • Kulkija
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #810 : 5.12.2011 kello on 13:55 »
Jos löydät sen purkin niin kerro aineen tyyppi, minulla olisi tarvetta kyseiselle aineelle, sen takia varmistin asiaa. ;)

Saattaa löytyä!

Käyn tallissa kunhan saan karitsakäristyksen syötyä.  :)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 00:09
  • Kulkija
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #811 : 5.12.2011 kello on 14:22 »
Jos löydät sen purkin niin kerro aineen tyyppi, minulla olisi tarvetta kyseiselle aineelle, sen takia varmistin asiaa. ;)

Nonnii!

Deterdek. Acid descaler.

www.filachim.com .

Sain tuon kaupantekijäisiksi Jyväskylästä joko Laatta-Leevistä tai Vehoniemen Laattamyymälästä, en muista kummassa Risto -myyjä oli silloin hommissa.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 6.06.2024 kello on 01:51
  • Luonnonmaa, Naantali
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #812 : 5.12.2011 kello on 16:18 »
Eipähän tässä muuta,kuin v...ttaa! Oli sovittu TB:lle tänään uusien renkaitten asennus!! Menin sovittuna aikana,pojat osoitti korjaamon ovea,ei riitä korkeus,pesuhallissa oli traktori purettuna,seuraava aika on nyt torstai aamuna,saas nähdä onnistuuko silloin,nyt ajellaan vanhoilla nastattomilla kumeilla !!! >:( >:( >:(

Terve!

Tuttua tohinaa, mulla tossa volkkarissa on antenni(ufo) 3,2m korkeella. Useimmiten tullee ongelmia pituuden ja painon kanssa. Yli 7m pitkä ja painaa varmasti 3500kg. Torstaina pitäs mennä takajarrujen säätöön, ja sit leimalle. Uusi etuikkuna on jo ;D
Nastakumit voimistelin ite 1.12. alle, aika hommaa epätasaiella pihalla (onneksi ei satanut) tälleen istumayön tekijälle :( :( mutta siellä on ;D

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 13:33
  • Eipä hetkauta, kuljen vain.
    • Blogi
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #813 : 5.12.2011 kello on 17:29 »
Tänään kävin pesettämässä paskasen Avensiksen, ei tullut puhdasta.  Oli varmaan liian likainen.  No, kelpasi kuitenkin, kohta taas likaantuu uudelleen.

Käyskentelin vanhassa kotikaupungissani Mikkelissä ja tuttuja tuli vastaan, että oikein karkuun oli lähdettävä.  Hotelliin.
Kovasti kaikki vain vanhentueet ovat!

 ;)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:19.08.2023 kello on 19:00
  • ---
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #814 : 5.12.2011 kello on 17:54 »
Tänään kävin pesettämässä paskasen Avensiksen, ei tullut puhdasta.  Oli varmaan liian likainen.  No, kelpasi kuitenkin, kohta taas likaantuu uudelleen.

Käyskentelin vanhassa kotikaupungissani Mikkelissä ja tuttuja tuli vastaan, että oikein karkuun oli lähdettävä.  Hotelliin.
Kovasti kaikki vain vanhentueet ovat!

 ;)

Sama täällä Passatin pesin ja kuinkahan ollakkaan takaluukusta lensi lakkaa kämmenen verran pois..  :'( Noh soitto maalarille ja sano tuu näyttämään..  ;D Tuntuu, että tuo koko Pasatti vihottelee mulle. koko ajan jotain pientä takuuseen osista ja monta kertaa esim. jarru levyt. Ei näköjään oo hyvää ja halpaa olemassa. Nyt tuntuu nuo TRW jarru osat todella hyvältä ja uskoisin niitten kestävän. Passatto varmaan suuttuunut kun oon kehunut pösö liikaa.  ::)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:47
  • Kotkan poikii ilman siipii
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #815 : 5.12.2011 kello on 21:43 »
Kävästiin Lahdessa ja Orimattilassa soppailemassa,äsken täytin paljun,huomen aamulla lämmitän sen.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.10.2019 kello on 10:54
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #816 : 5.12.2011 kello on 22:11 »
Kävin haukkumassa joulukuusen ja haen ensi viikolla. On tosi vihreä ja tuuhea ja vielä symmetrinen. Neulaset pysyvät kiinni, että ei enää tarvitse juhannuksena niitä siivota. Ei kaipaa kastelua ja voi käyttää myöhemminkin. Voi kuljettaa vaikka henkilöautossa.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:43
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #817 : 5.12.2011 kello on 22:25 »
Terve!

Tuttua tohinaa, mulla tossa volkkarissa on antenni(ufo) 3,2m korkeella. Useimmiten tullee ongelmia pituuden ja painon kanssa. Yli 7m pitkä ja painaa varmasti 3500kg. Torstaina pitäs mennä takajarrujen säätöön, ja sit leimalle. Uusi etuikkuna on jo ;D
Nastakumit voimistelin ite 1.12. alle, aika hommaa epätasaiella pihalla (onneksi ei satanut) tälleen istumayön tekijälle :( :( mutta siellä on ;D
Sulla on sellaine matkakulkine josta olen aina unelmoinu. Valitettavasti puolisoni ei hyväksynyt mielipidettäni ja piti sitten minun tässä asiassa ensisijaisesti  vaihtaa ...mielipidettä;)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:23.04.2024 kello on 16:13
  • Porvoo
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #818 : 5.12.2011 kello on 22:28 »
Kävin haukkumassa joulukuusen ja haen ensi viikolla. On tosi vihreä ja tuuhea ja vielä symmetrinen. Neulaset pysyvät kiinni, että ei enää tarvitse juhannuksena niitä siivota. Ei kaipaa kastelua ja voi käyttää myöhemminkin. Voi kuljettaa vaikka henkilöautossa.

Onkos kuusi polyesteriä?  ;)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #819 : 5.12.2011 kello on 22:30 »
Kävin haukkumassa joulukuusen ja haen ensi viikolla. On tosi vihreä ja tuuhea ja vielä symmetrinen. Neulaset pysyvät kiinni, että ei enää tarvitse juhannuksena niitä siivota. Ei kaipaa kastelua ja voi käyttää myöhemminkin. Voi kuljettaa vaikka henkilöautossa.

onkohan samaa sorttia kun meilläkin
ei tule elukoita sisään
eikä aiheuta duhaa ...
eikä muutakaan pärskimistä  :)
on helppo siivota joulun jälkeen takasin varastoon
ja noutaa yhtä tuuheena ja hyvän voina taas seuraavana
ja seuraavana jouluna ..vuodesta toiseen ...
meillä on aito kuusi tuossa terasilla ollut
eikä sekään aivastuttele eikä tule ötököitä sieltä sisään ..
jaa et oonko ötökkä kammonen .. no hitusen  :)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:43
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #820 : 5.12.2011 kello on 22:50 »
Tänään kävin pesettämässä paskasen Avensiksen, ei tullut puhdasta.  Oli varmaan liian likainen.  No, kelpasi kuitenkin, kohta taas likaantuu uudelleen.Käyskente lin vanhassa kotikaupungissani Mikkelissä ja tuttuja tuli vastaan, että oikein karkuun oli lähdettävä.  Hotelliin.
Kovasti kaikki vain vanhentueet ovat!;)
Kovin kateellinen olen asuinsijoihisi. Pohjanmaalla voi ajella 8 tietä ja joen yli mennessä jos on alueelle tyypillinen "vaatimaton" nimikyltti: Isojoki. Sillan liikuntasaumat ylitettäessä auton pyörät sannoo klop klop. siinä on joki ylitetty.  Huittisissa Kokemäenjoki on 200 metriä leveä ja sen ylitys kestää 60 nopeudella kymmenen sekuntia, kestää aikaa kuin kuullu klop -------------klop, se on sama aika minkä rivakat miehet juoksee 100 metriä:  Linkki, betonisilta Karhiniemi http://juha1.kuvat.fi/kuvat/Ajelukuvia+2008/Karhiniemen+silta.jpg/web 

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #821 : 5.12.2011 kello on 22:55 »
Kovin kateellinen olen asuinsijoihisi. Pohjanmaalla voi ajella 8 tietä ja joen yli mennessä jos on alueelle tyypillinen "vaatimaton" nimikyltti: Isojoki. Sillan liikuntasaumat ylitettäessä auton pyörät sannoo klop klop. siinä on joki ylitetty.  Huittisissa Kokemäenjoki on 200 metriä leveä ja sen ylitys kestää 60 nopeudella kymmenen sekuntia, kestää aikaa kuin kuullu klop -------------klop, se on sama aika minkä rivakat miehet juoksee 100 metriä:  Linkki, betonisilta Karhiniemi http://juha1.kuvat.fi/kuvat/Ajelukuvia+2008/Karhiniemen+silta.jpg/web

nolo kysellä mut onks toi huitistensilta jossai raum/porintien varella ...? jotenkin tutun näkönen , mut ei taida olla turuntien varella ..?
kyl tää meikän muistikulta alkaa jo olemaan untenmailla jospas sit minäkin .. ???

ps. onks toi zussuki sun pyöräs ?

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:43
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #822 : 5.12.2011 kello on 23:08 »
nolo kysellä mut onks toi huitistensilta jossai raum/porintien varella ...? jotenkin tutun näkönen , mut ei taida olla turuntien varella ..?
kyl tää meikän muistikulta alkaa jo olemaan untenmailla jospas sit minäkin .. ???

ps. onks toi zussuki sun pyöräs ?
Ei ole mun pyörä,  lainasin kuvan netistä. Olen matkailuautolla käynyt tuossa paikassa, venetraileri perässä, ja siitä veneellä jatkanut matka kokemäenjoella jäidenlähdön jälkeisenä aikana .Kiikarilla katselin lintuja ...ja kun siinä zuumailin, en voinut olla näkemättä mitä tapahtui Ripovuoren kallioilla kevätauringon lämmössä ;). http://www.flickr.com/photos/wstryder/2898604423/in/photostream/

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:47
  • Kotkan poikii ilman siipii
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #823 : 6.12.2011 kello on 07:35 »
No nii nyt on palju ollut tunnin verran lämpiämässä,3 tuntia vielä niin pääsee lillumaan 38 asteiseen veteen. :D

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.09.2019 kello on 14:18
  • Volvo XC60 D3 2,4 aut 205hv Polestar vm2010
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #824 : 6.12.2011 kello on 16:20 »
Joulukortteja omista kuvista ja pari heijastinta