Mutta ei ihan vielä 100% nimiä paperissa
Ja jos ja kun kaupat syntyy,niin meillä menee Weiccon kanssa yks kevät treffi päivä renkaita potkiessa

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 521 522 [523] 524 525 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Mutta ei ihan vielä 100% nimiä paperissa Ja jos ja kun kaupat syntyy,niin meillä menee Weiccon kanssa yks kevät treffi päivä renkaita potkiessa ![]() ![]()
![]()
Mistä löytäisin täälläkin esitellyn autokameran..olen täältä etsinyt kun joku semmoisen oli hakkinut ,hintaa taisi olla 45€ paikkeilla..mistä lie ulkomailta hankkinut. Näitähän on, malleja ja hintoja vaikka kuin paljon. tästä yks. ebay sieltä löytyy, vaatii hiukan aikaa etsiä
![]() Töitä. Mie en, mutten ole levännytkään. Vaan lomaillut, meikäläisen tapaan. Töissä voi levätä, ainakin joskus ja välillä. Kävin antamassa koulutuksen voimavalolyhdyn käytöstä. Kaverilla oli aito ja käyttämätön Saksan armeijan Petromax lyhty, mutta hänellä ei ollut hajuakaan sen toiminnasta ja turvallisesta käytöstä. Nuita käytin mökissäni joskus 90-luvulla kun ei ollunna sähköö ja naapuri tuli ihmettelemään että koskas olen kerinny sähköt mökille vetämään kun niin kirkas valo ikkunoista kajastaa!!! Niissä vaan oli ne sukat kulutustavaraa ja mäntään muistaakseni vaihdoin sen nahkapalan.... Nyt portinvartijassani on aito englantilainen Alladin ja sekin antaa hyvän valon ja yksi kynttilä palaa aina. Ei sitä sähköä tarvii muuta kuin telkussa ja tietsikassa ja ratiossa. Muuten pärjää ihan hyvin ilman fortumia ja sen alati kasvavia laskuja. Nyt rakenteilla olevaan möksään laitan kuiteski solarpowerit kun alkaa noi akut painamaan iän myötä liikaa! ![]()
Hittolainen, hyvä kun tuli puheeksi, sain lahjaksi Alladinin. Mistä siihen saisi niitä verkkosukkia? Sieltä löytyy myös kaikenlaista kaasuhärpätintä. pitäis kuukkelilla löytyä.... Olen ite ostanut Turusta kaasu Virtaselta. Olivat muistaakseni aikas tyyriitä ja mielestäni tämä kaasu Virtanen tuo maahan Alladinia. Kiitos, tämä oma perintökaluni täytyy olla ainakin 60 luvulta. Siinä oli hieno, mutta hapero varjostin, jotakin mystistä vahapaperia. Nyt se on syytä elvyttää, ilman verkkoa sillä ei juuri tee mitään. Hieno esine. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 521 522 [523] 524 525 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|