Vuodevaatteet kopista laiton pesuun, sitten onkin kaikki jo puunailtu "ajokauteen" Leiman kun vielä sais
Nettikaravaania paljon tulee selailtua, hinnoissaan ovat😆 Aamu ylitöissäkin tuli oltua, jatketaan ensi vk lauantaina💪 |
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 5037 5038 [5039] 5040 5041 5042 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Vuodevaatteet kopista laiton pesuun, sitten onkin kaikki jo puunailtu "ajokauteen" Leiman kun vielä sais Nettikaravaania paljon tulee selailtua, hinnoissaan ovat😆 Aamu ylitöissäkin tuli oltua, jatketaan ensi vk lauantaina💪 Nettikaravaania paljon tulee selailtua, hinnoissaan ovat😆 Mikäs vika entisessä?
Lisäksi otin valokuvia sähköpyörästäni jos joku haluaisi omia sen. Mikäs vika entisessä?Ei vikaa, jossain vaiheessa vaan päivittää uudempaan.. Alkaa vaan kohta oleen 10v vanhoja nuo AdBlue vapaat vehkeetkin ![]() Ei vikaa, jossain vaiheessa vaan päivittää uudempaan.. Alkaa vaan kohta oleen 10v vanhoja nuo AdBlue vapaat vehkeetkin Itse olen AdBlue'ta kammoksunut pakkasen takia. -25 on ollut alin lähtälömpätila ja sekin meni ok. Mutta kuitenkin... Nyt kun läytyy litkua, joka toimii ainakin -30, niin en enää ajattele asiaa. Saa olla vähän kalliinpaa.
Sammuttimet käytin Lähi-Tapiolan sponsoroimassa tarkastuksessa. Täällä oli tänään tuo maksuton tarkastustapahtuma. ![]() Täällä oli tänään tuo maksuton tarkastustapahtuma.Loimi-Häme ei raaskinnut kokonaan maksaa, oli vitosen oma osuus, ei tosin asiakkaattukaan tarkistettu. Nuoremman pojan talosta aikannaan puretun seinän loppuosa sai polttotuomion. Mulla ekaa kertaa kuva ei tykännyt siirtyä tänne. ![]() Kuvassahan ihan selvästi näkyy 1930 luvun hirrenpätkiä!! Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 5037 5038 [5039] 5040 5041 5042 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|