Pesin kulkimen - pihassa.Pakkasessa olis jäänyt pesemättä..
Eipä olisi likaantunutkaan.

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 5001 5002 [5003] 5004 5005 ... 5013 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Pesin kulkimen - pihassa. Eipä olisi likaantunutkaan. ![]() HP ZBook 17 G3 on kova sana vieläkin ja menee käytössä vielä vuosia. Kaveri käski jo heittää menemään, kun kyselin siihen biosin salasanaa, nyt saakin hyvän koneen käyttöönsä. 🙂 Jo vain puskaparkkilainenki n saunaan pääsee, vaihtoehtoja satoja Suomenmaassa ![]() Kävin Satasairaalassa urologin vastaanotolla ja sain kolme kultahippua eturauhaseen ja hyvät uutiset tutkimustuloksista ettei tauti ole levinnyt ja pystytään hoitamaan sädehoidolla. Joutuuko pitämään 'säteilyvaara' merkkiä paidassa? ![]() Kävin Satasairaalassa urologin vastaanotolla ja sain kolme kultahippua eturauhaseen ja hyvät uutiset tutkimustuloksista ettei tauti ole levinnyt ja pystytään hoitamaan sädehoidolla.Se on hienoa, vaikkakin sulla on rankka hoito sessio edessä. joitan vuosia sitten mulla oli Psa arvot korkeella ja kävin verikokeissa , magneettikuvissa, ja monen monta koe palaa nipsastiin usempaan kertaan. onneksi ei löytynyt mitään vakavampaa. Vieläkin omakannassa lukee että mulla on eturauhas syöpä. Urologi soitti jja kysyi ootko lukenut omakantaa, sanoin että en, niin siihen hyvä juttu, siellä lukee että sulla on syöpä, muttei se pidä paikkaansa. Joutuuko pitämään 'säteilyvaara' merkkiä paidassa?olin 9vuotta sitten virtsarakon syövänleikkauksessa ja etu rauhan höyläyksessä löysivät rauhasesta jotain milli milli osia syövästä mutta ei oo isontunut2 kertaa vuodessa verikokeessa ja arvo on jotain 0,16 että ei ongelmia eikä syöpää Kävin Satasairaalassa urologin vastaanotolla ja sain kolme kultahippua eturauhaseen ja hyvät uutiset tutkimustuloksista ettei tauti ole levinnyt ja pystytään hoitamaan sädehoidolla. Hieno homma ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 5001 5002 [5003] 5004 5005 ... 5013 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|