Piti kattoo oikein urbaanista sanakirjasta kollipojan. Viineistä kyllä ikinä välittänyt mutta kaikki nestemäinen valui alas suusta🎼 Ihan mukavan lämmin juu tultiin juuri ekalle sähköpaikalle saa Wilpertti viilennystä🐶
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4940 4941 [4942] 4943 4944 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Piti kattoo oikein urbaanista sanakirjasta kollipojan. Viineistä kyllä ikinä välittänyt mutta kaikki nestemäinen valui alas suusta🎼 Ihan mukavan lämmin juu tultiin juuri ekalle sähköpaikalle saa Wilpertti viilennystä🐶
Piti kanssa nurmikkoja siistiä, tästä se taas lähtee... ja vanha Jonseredin rytöleikkuri, jolla työntelen ojanpohjia myöden, toimii aina vaan vuodesta toiseen. Talvetkin ulkosalla, vain kottikärryt päälle käännettynä.
![]() ![]() ![]() Kuva 10 vuoden takaa, olisko 15 vuotta sitten ostettu käytettynä, mutta huollettuna. Oli mm. uusi terä ja kaasuttimen osat. Loput ikkunat pesty,siivottu ja nurmikko leikattu. Nyt päivystyksessä,alkoi punkinpurema vaivaamaan
Annoin sammaleille kyytiä...
Tuppaa sammale valtaamaan nurmikenttiä, kun on mäntyjä pihassa. Sammaleenrepijällä lähtee pystyterillä sammale irti jättäen ruohon kasvamaan. Samalla terät leikkaa ja ilmaa maan. Seitsemään kuuppakärryllistä sai kuskata pois repijän jäljiltä. Tällaiset työvälineet tällä kertaa. ![]() ![]() Olen antanut sammaleen olla. On nätin vihreää sekin, Ja vähenee nurmikon ajo. Muutenkaan en pihanlaitossa kiirettä pidä. 10 cm voikukka keltaisena rehottaa. Kiva sekin ja pörriäiset viihtyy.
Hiustenkuivaajalla lämmittäen olen tarrat poistellut.
Hiustenkuivaajalla lämmittäen olen tarrat poistellut.Kuin myös. Kun löytää sopivan lämpötilan niin liima lähtee tarran mukana Körötelty Kroatian puolelle
![]() Otin Adrian liikenteeseen ja käväisin sillä lentokentällä
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4940 4941 [4942] 4943 4944 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|