Minkä merkkinen pentu?
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4894 4895 [4896] 4897 4898 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Minkä merkkinen pentu? Tanskalais ruotsalainen pihakoira, uros. Läksitty Tampereen Joulutorille🌲
Porkkanan ja pataatin kuorintaa.
Kävelin lähikaupan lenkin (Ideapark), autojonoja oli menossa sekä tulossa mahottomasti. Tavoittelin Pelastusarmeijan joulupataa, olivat kai jo ottaneet ehtoon, vanha äijä yleensä myöhässä? Odotellu kinkun valmistumista 😋
Kello oli varmistuksena 6:30, mutta ei tässä tuoksussa oo voinut enää tuntiin nukkua 😁 Vielä aste, niin kinkku on sopivasti ylikypsä ja uuni sammuu... Odotellu kinkun valmistumista 😋 Jos tänään kymmenen seutuun laittaisi uuniin kinkun kypsymään viideksi kuudeksi tunniksi. Sitten huommen aamuna kuorutuksen päälle niin ei mene ylikypsäksi ![]() Sinne meni lämmittelemään 120 c ![]() ![]() Just otin kinkun uunista kun mittari näytti 83
Kyllä teillä on kuiva maku
aamulla otetaan uunista nippanappa 75 astetta ja äkkiä pois, muuten on kuiva ja menee valtava määrä kurkunvoiteluainett a et ei takerru kinkku kurkkuun ![]() Kyllä teillä on kuiva makuSiinä sen salaisuus. ![]() Makuasioita 😉
75 asteinen on raaka ja jää syömättä - eihän se edes maistu kinkulle. 🤢 Makuasioita 😉Niinhän nuo on olen kuullut että joku syö jopa kunnon pihvinkin kypsänä ![]() Niinhän nuo on Minä olen jopa nähnyt sellaisen kypsäksi pilatun naudan pihvin kaverin lautasella 😉 Hyvä naudan tai poron pihvi maistuu minusta parhaalta mediumina, eikä nauta ole epäterveellistä edes tartarina - toisin kuin raaka possu. Mutta edelleen makuasioita 😉 Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4894 4895 [4896] 4897 4898 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|