|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4894 4895 [4896] 4897 4898 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Minkä merkkinen pentu? Tanskalais ruotsalainen pihakoira, uros. Kävelin lähikaupan lenkin (Ideapark), autojonoja oli menossa sekä tulossa mahottomasti. Tavoittelin Pelastusarmeijan joulupataa, olivat kai jo ottaneet ehtoon, vanha äijä yleensä myöhässä? Kello oli varmistuksena 6:30, mutta ei tässä tuoksussa oo voinut enää tuntiin nukkua 😁 Vielä aste, niin kinkku on sopivasti ylikypsä ja uuni sammuu... Odotellu kinkun valmistumista 😋 Jos tänään kymmenen seutuun laittaisi uuniin kinkun kypsymään viideksi kuudeksi tunniksi. Sitten huommen aamuna kuorutuksen päälle niin ei mene ylikypsäksi ![]() Sinne meni lämmittelemään 120 c ![]() ![]() aamulla otetaan uunista nippanappa 75 astetta ja äkkiä pois, muuten on kuiva ja menee valtava määrä kurkunvoiteluainett a et ei takerru kinkku kurkkuun ![]() Kyllä teillä on kuiva makuSiinä sen salaisuus. ![]() 75 asteinen on raaka ja jää syömättä - eihän se edes maistu kinkulle. 🤢 Makuasioita 😉Niinhän nuo on olen kuullut että joku syö jopa kunnon pihvinkin kypsänä ![]() Niinhän nuo on Minä olen jopa nähnyt sellaisen kypsäksi pilatun naudan pihvin kaverin lautasella 😉 Hyvä naudan tai poron pihvi maistuu minusta parhaalta mediumina, eikä nauta ole epäterveellistä edes tartarina - toisin kuin raaka possu. Mutta edelleen makuasioita 😉 Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4894 4895 [4896] 4897 4898 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|