No nyt on lapset perheineen ruokittu, elämää riitti. Konjakki naamaan ja maate, oli tää sen verran rankka päivä.
No nyt on lapset perheineen ruokittu, elämää riitti. Konjakki naamaan ja maate, oli tää sen verran rankka päivä.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4820 4821 [4822] 4823 4824 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
No nyt on lapset perheineen ruokittu, elämää riitti. Konjakki naamaan ja maate, oli tää sen verran rankka päivä. Ison huollon olen teettänyt vain 5 vuoden välein, kun tunteja ei hirveästi kerry. Öljynvaihdot onnistuu itseltäkin.Yamarinin olen käyttänyt huollossa kun on vielä takuuvoimassa. Tosin taitaa olla viimeinen 5 vuosi menossa. Ja se taitaa olla syksyllä hihnan vaihdon aika. Masteria en enää käyttänyt viime syksynä. Ajoin vain makean veden läpi ja käytin maissa nelari pienkonebensalla lämpimäksi (Nesteen ohjeen mukaisesti). Siihen on kanssa vaihdettu hihna pari vuotta sitten ja siipipyörä samalla. Trimmit piti uusia kun ei enää suostunut laskemaan alas. Siinä olevalla Yamahalla ikää jo 14 vuotta mutta tunteja alle 300h. Toivottavasti lähtee myös ekalla käyntiin, niin kuin ennenkin. Se on rantatrailerin päällä saaressa ![]() Ihmetellyt/harmitellut sitä että unohdin asuntoautossa yhden rullaverhon ala-asentoon talveksi. Nyt sen jousi on "kuoleutunut" eikä verho kelaudu ylös. Oisko sittenkin joku muu vika? Ajeltu Cahors nimiseen kaupunkiin. Tästä maasta minä en vaan pidä. Yrittänyt löytää positiivisia puolia. Maisemista niitä ehkä löytää. En ole viinifriikki niin ei siltäkään puolelta.Hyvä ruokatarjonta, myös kaupoissa. Paljon elintarviketoreja, oikein paljon stellplatseja plus campingeja, maisemat, viinitarjonta, halvat viskit jne Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4820 4821 [4822] 4823 4824 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|