|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4784 4785 [4786] 4787 4788 ... 5003 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Vastuksen vaihtoon ei sähkömiestä tarvita………………………Eikö, onko laki muuttunut? Muistaakseni 6002 antaa joitakin oikeuksia maallikolle, muttei kiinteän tai puolikiinteän laitteen korjausta. Kyllä se sähkömies tarvitaan, saattaahan jollain olla oikea lupakin eikä vain vaimon/miehen lupa. Olen kerran vaihtanut.
Nostin pois vastuksen ja painoin uuden tilalle. Ei mahdollisuutta tehdä väärin. Tapahtui 90-luvun puolimaissa. Olen kerran vaihtanut.No aika harvinainen nykyään, on yleensä ruuvilla kiinni ja abikot johdoissa, pitää purkaa pohjapelti ym. Vaarana osua jännitteiseen osaan jos ei tehty jännitteettömäksi ja varmistettu mittaamalla. Olen joitakin kymmeniä vaihtanut, sis pelkkiä vastuksia ja koko kiukaita. No aika harvinainen nykyään, on yleensä ruuvilla kiinni ja abikot johdoissa, pitää purkaa pohjapelti ym. Vaarana osua jännitteiseen osaan jos ei tehty jännitteettömäksi ja varmistettu mittaamalla. Olen joitakin kymmeniä vaihtanut, sis pelkkiä vastuksia ja koko kiukaita.Eikö ne sanokkin että sähkömiehen paras henkivakuutus on toimiva jännitteenkoestin. Eikö ne sanokkin että sähkömiehen paras henkivakuutus on toimiva jännitteenkoestin.Jopa kaikissa Kiinasta tulevissa laitteiden ohjeissa lukee että tee laite virrattomaksi ennekuin teet mitään edes puhdistusta. Mutta eihän se koske ” ammattilaisia ” Koska ja mikä jakso? Kaveri on töissä heidän hallinnossa ja saattaisi olla kiinnostunut.Eilen tuli telkkarista. Jaksosta en tiijä Mamma teki perunalaatikko aineksen imeltymään yön yli
![]() Kaivoin viimeviikolla lumeen haudatut jäälyhdyt esiin ja pistin kynttilät palamaan
Lähdin puskailee.
Autotallin ja asunnon väliset väliset palokatkot kuntoon kun oli vesi- ja sähköputkiläpivient ejä tullut lisää. Oli ihan vähän melkein meinannut unohtua mutta muistuipa mieleen kun toisaalla oli palokatkoista varsin asiantuntevaa keskustelua
![]() Laitoitko palomassalla vai palouretaanilla...v ai ihan metalli + villa...
Autotallin ja asunnon väliset väliset palokatkot kuntoon kun oli vesi- ja sähköputkiläpivient ejä tullut lisää. Oli ihan vähän melkein meinannut unohtua mutta muistuipa mieleen kun toisaalla oli palokatkoista varsin asiantuntevaa keskusteluanyt vain vittuilen, mutta miten laitoit kuntoon? Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4784 4785 [4786] 4787 4788 ... 5003 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|