Piharakennuksen pohjia lätkätty.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4739 4740 [4741] 4742 4743 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Oikeastaan eilen aloitimme mehunkeiton.
Vaimo on "keittomestarina", tänä syksynä minä olen nosturinakin, hän oli kaihileikkauksessa niin on kilon max. nosto raja, lääkärin määräyksestä. Perinteisesti mulle kuuluu noukkiminen, ja pullojen pesu. Mulla on kauan ollut käytössä tuollainen huuhtelu laite. Uskon sen säästävän vettä/huuhtelevan puhtaaksi että nopeuttavan. ![]() Saatoin kirsikat rommikylpyyn ja vein kellariin odottamaan joulua.
Ihasteltu kuinka koirat vapaana Puolassa omistajiensa kanssa
![]() Nauttivat 🐕 Mönkijään uusi akku, johan lähti laakista. PuuCeen tyhjennys.
Viinamia puhtaana pakkaseen ja mehuksi.
Kahen auton pesu ja vähän vaunuakin hangattu. 🙂
En ymmärrä, miten veneen perämoottorin polttoainevuoto saattoi korjaantua vaihtamalla "lisävaruste" vedenerotin/suodatin. Mutta niin vaan kävi. Tyhjäkäynnillä laiturissa ei ainakaan enää vuotanut - vuotokohta kun ei koskaan selvinnyt. Ehkä bensaletku oli koneessa huonosti kiinni, no liittimet myös puhdistin.
Vanhan liiton hommia...
Asensin roiskeläpät henkilöautoon eteen ja taakse.
Seppo ensi elokuussa lämmitän taas, tuletko ? Onko tuo kysymys mulle? Viinamia mehuksi ja pakkaseen.
Valkosipulien putsausta ja osa niitäkin pakkaseen. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4739 4740 [4741] 4742 4743 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|