|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4734 4735 [4736] 4737 4738 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Aloitettu elämän viimeistä vaihetta. Eilen viimeinen lomapäivä ja työnantajan läksiäiskaffitus.(työnantaja poistui minun työstäni, muuten jatkaa erinomaista toimintaa.) Kolme kuukautta harjoiteltu, nyt oikeaa eläkeaikaa.
Siirrytty Turkin helteistä tänne Suomen kylmään ja sateiseen kesään
Körrötelty Ullarediin. Onkohan täällä joku parempi tarjous kuin 5 ensinmäiselle ilmainen ämpäri kouraan, sen verran porukkaa täällä koolla. Huomennahan tuo selviää.
Vilpertti läks mamman kanssa ulkomaan matka lääkitykseen. Ja minä isäntä itse auton pakkuuta A-luokan reissu siintää edessä. Kuin Hevosmiesten tietotoimistollakin voisi taasen käydä kun lopultakin sai putken auki
Että Jampallekin terveisiä; ehtoolla olis kovat humpat liki; unohtuu vesisateet vallan ![]()
Ruvetaan nurmikon ajuun. Ei vaeniskaan. Ollaan mökillä, eikä oo nurmikkoa.
![]() Aina paree
![]() Aamusta teltta Katissa kuivana pakettiin, kiva viikko oli.
Nyt pistetty kotona 10kg mustikkaa pakkaseen ja ekat löylyt käyty omassa saunassa. Körröteltiin Trandanseniin fågeleita bongaamaan, mutta ei täällä ole mitään tsiikattavaa.
Körröteltiin Trandanseniin fågeleita bongaamaan, mutta ei täällä ole mitään tsiikattavaa. Kaikki kuolleet jo lintuinfluenssaan ![]() Kaikki kuolleet jo lintuinfluenssaanYksi kurki pari tuossa aamusella ilmoitteli itsestään. Me ollaan aikasessa tai myöhäsessä täällä massa muuttoon nähden. Me ollaan aikasessa tai myöhäsessä täällä massa muuttoon nähden. Aikasessa, elokuun puolivälin jälkeen alkaa olla kurkia ja hanhia paljon liikkeellä. Lokakuulla puolivälin jälkeen ovat vasta ranskan puolella lac de Der;illä. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4734 4735 [4736] 4737 4738 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|