Oliko AL-Plus kortin haltija sitten autossa, vai miten se meni...?Suattaapi olla kyseessä perhejäsenyys.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4664 4665 [4666] 4667 4668 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Oliko AL-Plus kortin haltija sitten autossa, vai miten se meni...?Suattaapi olla kyseessä perhejäsenyys. Suattaapi olla kyseessä perhejäsenyys.Aivan. Eikä hinuri tietoja kysellyt, vaan AL-palvelukeskus puhelimessa. Hankalia nuo palikka-kojelaudassa -avaimet. Kun sähkö loppuu, avain jää reikään eikä saa oviakaan lukkoon. Rattilukkokin jäi päälle. Akkuboosterilla hinuri antoi apuvirtaa avaimen irroitukseen. Alfassa kun ovissa ei ole lukot nuppeja, niin sähköä tarvii.. Lahden mainioilla laduilla naatiskeltu
Avantoa ja tanssia iltaohjelmassa. Eilen karaokessa lujaa painettiin🎤🤪Luulen keksineeni, miten onnistun asentamaan Thulen lisälukon kulkuoveen. Hankalasti jääkaapin alemman ritiläaukon kautta, mutta pitäisi onnistua.
Kuskin oveen ei onnistu sitten millään. Aina on jotain tiellä. Luulen keksineeni, miten onnistun asentamaan Thulen lisälukon kulkuoveen. Hankalasti jääkaapin alemman ritiläaukon kautta, mutta pitäisi onnistua.Se mun malli ei tartte sisäpuolelle kuin alle tulitikkuaskin tilan https://www.thule.com/fi-fi/motorhome-accessories/comfort-and-security/thule-inside-out-lock-g2-_-307339 Kävin ferioilla los Alcázaresin nurkilla.
Hyvät oltavat karanaanareilla näillä nurkilla. Matkaparkkeja löytyy rahalla ja ilmaisia paikkojakin vaikka kuinka. Muutama päivä nyt Los Narajesissa leirintäalue/matkaparkki paikalla. Olisko 12e paikkeilla yö (alle 9e jos 4 yötä enempi). Suihkut, vessat ja muut palvelut löytyy. Sähkö 3eur lisää jos tarvitsee. ![]() Se mun malli ei tartte sisäpuolelle kuin alle tulitikkuaskin tilan https://www.thule.com/fi-fi/motorhome-accessories/comfort-and-security/thule-inside-out-lock-g2-_-307339 Sellaista sivusuunnassa liukuvaa suunnittelin. Tuota soviteltiin Jyväscaravanissa viime keväänä, ei istunut kumpaankaan oveen. Kulkuovesta sisään mentäessä tulee heti vasemmalla seinä ja jääkaappi vastaan. Onhan niitä ovikarmiin kiinnitettäviä
Onhan niitä ovikarmiin kiinnitettäviä Eivät sovi nekään. Vaikea on. Tänään vein selkäkivun terapeutille.
Si nivel oli kaatumisen seurauksena väärässä asennossa. Sinne jäi kipu. Toivottavasti ei palaudu. Toissa viikon pidin pekkasvapaita nyt mietitty milloin olisi talviloman ajankohta ja sattuisi rouvalle vähän pidempi vapaa samaan kohti.
Pikku sivakkaa, 3. satanen paukkui.
Jaahas, minä aloinkin sairastamaan, yöllä Alko yskittämään ja nyt on kohta keuhkot yskitty pihalle. Ja karsee horkkakin kaiken lisäksi, makailen sängyssä, pitkä alusasu, paksu collegepuku ja 2 täkkiä päällä, alkaa horkka hellittää kun on 3 tuntia maannut.
Meidän ulkoilu reitille taas pari puuta kaatunut, ehdin ekana paikalle, kuten yleensä.
![]() ![]() Hyväksyisköhän edesmennyt tunnettu kalastaja tämän metsäksi? Valitettavasti sitä vain seuraavina vuosikymmeninä suunnitellaan teollisuudelle. Moottoritie jo lohkaisi meidän ulkoilualueet vähiin, aurinkokenttä täydensi. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4664 4665 [4666] 4667 4668 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|