Ampumahiihtoa tulee huomenna.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4627 4628 [4629] 4630 4631 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Ampumahiihtoa tulee huomenna.
harmi ettei telkusta tule potkupalloa tänään eikä vielä huomennakaan... Ei kai kukaan korruptiopalloa katso? ![]() Ei kai kukaan korruptiopalloa katso? Eihän se niiden pelaajien vika ole. Minä ainakin katson. Ei kai kukaan korruptiopalloa katso?Joo eihän sitä juuri kukaan katso, marginaalilaji. Meinasin tilata Aldeen pakoputken jatkeen katolle. Sitä ennen kävin poistamassa lumet vaunun katolta. Huomasinpa samalla ettei vaunussa ole se pakoputki siellä katolla vaan seinässä
Olen toki sen putken seinässä aiemmin huomannut kun tiputtaa vettä ja tulee mukava jääpuikko siihen vaunun alle. Eihän se niiden pelaajien vika ole. Minä ainakin katson. Tekopyhiä, niinkun tämä paikallinen puheenjohtaja. Sanoi, että pitää mennä sinne, että voi vaikuttaa... Kun kokous oli ohi, meni katsomaan peliä! ![]() No yllättäen niitä lumihommia tuli puuhailtua. Oli mukava iltapuhde, paita märkänä pari tuntia ja sitten saunaan vielä hiukan lisää hikoilemaan. Yksi huurteinen original lonkero lasillinen (2 tölkillistä) jäiden kera saunan päälle maistui sekin varsin nohevalle.
Laitettu vaatekaappiin 2x200Ah Topband- litiumiakkua, hyvin mahtuivat ja vaunu keveni 25kg.
Lumilingon ulkoilutus ensimmäisen kerran.
Kahdessa vuorokaudessa auton katolle tuli 15 cm lunta.
Naapuritalon mies löysi autonsa vaikka se on valkoinen 🙂 Lumitöitä tuli hikoiltua aamulla tunti ja äsken pari tuntia. Suuri vaara että menee ylikuntoon jos tätä tahtia lumentulo jatkuu...
Lumitöitä...
Jos sääennuste pitää paikkansa, niin viikon päästä lunta on yli 70cm ![]() Lumitöitä tuli hikoiltua aamulla tunti ja äsken pari tuntia. Suuri vaara että menee ylikuntoon jos tätä tahtia lumentulo jatkuu...Milloin alkaa pakollinen kuntoilu olla liikaa? Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4627 4628 [4629] 4630 4631 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|