Purkasin vähän mun Skandinavia edition adriaa, taas löyty oikea malli esimerkki miten tehdään huolelle lämpöeristys.Laadukkaalta työltä näyttää
Kaasupullo kotelon eristys kuvassa
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4611 4612 [4613] 4614 4615 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Purkasin vähän mun Skandinavia edition adriaa, taas löyty oikea malli esimerkki miten tehdään huolelle lämpöeristys.Laadukkaalta työltä näyttää ![]()
Nujusin kulkimen apumiehen penkin irti. Poistin penkistä kaikki mikä hidastaa verhoilijan hommaa. Hitaasti hyvä tulloo.
![]() Käytiin vaimon kanssa influenssarokotukse ssa. Olivat jo pistämässä 5 koronarokotusta kun kerran paikalla oltiin. Olisi pistänyt ne jos edellisestä olisi ollut yli 3kk. En kyllä ymmärrä miksi koska emme kuulu ryhmään jolle tuo nyt annetaan. Tuo rokottaja kävi välillä kolleegan kanssa selvittämässä kuka saa ja minkä rokotuksen.
Käytetty Polo vanhus 98 leimalla ei huomautuksia taas saa vuoden körötellä .
Pesin pakun talvirenkaita...
Käänsin pyörää toisnpäin ja selkä napsahti kevyellä kiertonostolla. Meni sitten iltaköpöttely säästöliekillä ja tukiliivillä. Hammas vaivannut jonkin aikaa mutta eilen illalla alkoi tosissaan särkeä, Buranaa piti ottaa muutaman tunnin välein. Aamu kasilta soitin päivystykseen, ysiltä se oli paikattu. No ei siitä kuulemma enää syömähammasta tuu mutta laittoi lääkepaikankuitenki n, nyt pitää kuulemma miettiä tehdäänkö tammikuussa juurihoito vai poistetaanko hammas. Pitää kysyä vielä toisen hammaslääkärin mielipide, mulla kun on maanantaina omalle hammaslääkärille aika.
Kävin Novassa. Toisen silmän operoivat. Saisi nyt levätä 2 viikkoa, vaan tuskin maltan.
Vaihdoin nastakumit Detskuun.
Eilen laitettu nastat vaimon autoon.
Eilen laitettu nastat vaimon autoon.pistätkö istuimelle voi tulla sanomista ![]() Käyty uimassa pitkästä pitkästä aikaa oikein hallissa.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4611 4612 [4613] 4614 4615 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|