Aika jännä väännös tsahkali;sta
Lainaus käyttäjältä: ts ;Dahkali - tänään kello 09:30
Onkohan mut aateloitu?

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4512 4513 [4514] 4515 4516 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Aika jännä väännös tsahkali;sta Onkohan mut aateloitu? ![]()
Menneitä kun muistelee, vika lienee mulla ollut koko iän... Ei ihme että hampaat murenee. Onkohan mut aateloitu?Ei ehkä aateloitu, mutta esiliite ts viittaa kyllä jonkin sortin katekoriaan ![]() Tuttua touhua, molemmista päistä menneet pari kertaa sisään :'(.Voin sanoa etten niellyt letkua, vaan se työnnettiin sisuksiin.Ei minulle ainakaan mikään miellyttävä toimenpide,yökkäytti rajusti Mulle tähystykset tehtiin pari-kolmevuotta takaperin ja letkun pakottamisesta kurkkuun tuli kyllä sellaiset reaktiot että vatsalihakset oli useamman päivän kipeänä. Kirurgi vaan vittuili, että jostain syystä operaatio on aina naisille helpompi. ^
Tasan ei käy onnenlahjat? Minulla vatsalaukun tähystyksessä sanottiin, että tähystin kuuluu työntää nieluun reunaa pitkin, jolloin ei tule yökkäytystä. Ja tosiaan, koko toimenpide oli aivan helppo. Käyty pihaa rapsuttelemassa 3kotsullista tuli kärrättyä pois
Pihamaan rapsuttelua täälläkin,viisi 200 litran säkkiä jo täynnä, varmaan saman verran tulee vielä lisää.Ihania nuo isot koivut lehtineen,vaikka syksylläkin haravoin
:'(.^ Noi letkuhommat on minullekin ollut aina helppoja. Pihamaan rapsuttelua täälläkin,viisi 200 litran säkkiä jo täynnä, varmaan saman verran tulee vielä lisää.Ihania nuo isot koivut lehtineen,vaikka syksylläkin haravoin Älä haravoi vaan aja ne silpuksi. Maa tykkää. Älä haravoi vaan aja ne silpuksi. Maa tykkää.Syssyllä jo lehdet haravoitu ja puhallettu pois nyt koivun oksia ja tammenlehtiä jotka naapurin tuuli puhallelut ,yks hortonomi sano joskus et Nurmi ei tykkää vaikka silppuis ne tammet, Katowicestä aamulla mentiin katsomaan Auswitchiä.Emme ihan ohi päässeet, 650km tänään. Nyt Losicessa Syssyllä jo lehdet haravoitu ja puhallettu pois nyt koivun oksia ja tammenlehtiä jotka naapurin tuuli puhallelut ,yks hortonomi sano joskus et Nurmi ei tykkää vaikka silppuis ne tammet, Joo, ei niitä tammia silputa vaan haravoidaan pois. Onneksi niitä ei meillä ole. Tehtiin 97 lihapiirakkaa ja jokunen munkki lapsille
Noudin tolokun kulkimen Raskoneelta. Pikkasen vajaa 700e kustansi remelin uusiminen. No, nyt viisi vuotta olen huoletta.
![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4512 4513 [4514] 4515 4516 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|