Sitä mitä eilenkin ja toissapäivänä ja.....
Lumitöitä.
Lumitöitä.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4442 4443 [4444] 4445 4446 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Sitä mitä eilenkin ja toissapäivänä ja.....
Lumitöitä.
Lumityötä.
Lisäksi otin kuistilla olleen digiboxin sisällä käyttöön. Eipä toiminutkaan kunnolla. Ei oo tarvinnut lumitöitä tehdä kun kerran tääl lounais-suomessa onneksi tänä talvena
Kaksi kieppiä sivakkaa kuntopolulla💪💪🎿
Lumityötä. Annoitko sen lämmetä ensin vai tökkäsitkö heti kiinni?
Annoitko sen lämmetä ensin vai tökkäsitkö heti kiinni? Annoin lämmetä, se oli ainakin kolme päivää ensin sisällä ilman jännitettä. Kolmas piikki saatu, neljättä odotellessa. Samoin kolmas, mutta neljänteen ei ole perustetta. Puolisen tuntia meni Killerillä Jyväskylässä, että rokotukseen pääsi. 14.30 kun ehdin ilmoittautumaan. Olisi päässyt työterveyden kauttakin, mutta siellä ajanvaraus ja kahden viikon jono. Samoin kolmas, mutta neljänteen ei ole perustetta. Eihän kolmattakaan pitänyt tulla... Ei pitänyt tulla koko koronaakaan. Ja neljännestä rokotuksesta kohdallani arvio oli tämänhetkisen tiedon mukaan. Saattaa vielä muuttua sekin, hyvinkin.
Kipeäksi olen tullut joka kerta. Niin nytkin, sen verran on lihaskipuja että parasetamolia piti ottaa. Seuraava tunti saa mennä lämpöpeiton alla. Modernaa laittoivat. Aiemmat oli Pfizeria. Sehän viruksissa on, kun ovat niin ovelia ja muuntautumiskykyisi ä. Koronahan oli alkujaan ihan 'tavallinen' vähän harvinaisempi flunssavirus, rinovirus taitaa olla yleisin.
Kipeäksi olen tullut joka kerta. Niin nytkin, sen verran on lihaskipuja että parasetamolia piti ottaa. ![]() Siitä sitten miettimään, mikä kropassa on vikana. Tänään käydään läpi viimevuoden papereita, tarpeettomilla lämmitetään taloa, tosin hakettakin tarvitaan lisäksi.
![]() Kipeäksi olen tullut joka kerta. Niin nytkin, sen verran on lihaskipuja että parasetamolia piti ottaa.Pitää uskoa että se vaikuttaa. Vaimo tuli kans ekakerralla kovin kipeeksi, toisella ja kolmannella ei. Minuun ei mitään vaikutusta, toivottavasti kuitenkaan ei ihan tehoton. Kipeäksi olen tullut joka kerta. Niin nytkin, sen verran on lihaskipuja että parasetamolia piti ottaa. Seuraava tunti saa mennä lämpöpeiton alla. Modernaa laittoivat. Aiemmat oli Pfizeria.Kovin on yksilöllisiä reaktiot piikkeihin. Itsellä ekasta piikistä kaulassa vasemman puolen imusolmukkeet herkistyi pariksi päiväksi ja ohimolle tuli pieni allerginen ihottuma. Tokasta ja kolmannesta piikistä pistoskohta hellä päivän ajan. Ei mitään vaikutusta päivittäisiin toimiin tai edes harrastuksiin. Pfizeriä kaikki kolme piikkiä. Ja itse otsikkoon ennakoivasti. Näytti olevan lähiladut jo hiihtokunnossa. Jospa sitä kaivaisi hiihtimet esiin ja kävisi kokeilemassa... https://ulkoliikunta.fi/fi/?sport=ski Toinen mikä täytyy käydä testaamassa jossain vaiheessa on, Tuusulanjärven luisteluradat. https://www.hs.fi/kaupunki/tuusula/art-2000008515008.html Kipeäksi olen tullut joka kerta. Niin nytkin, sen verran on lihaskipuja että parasetamolia piti ottaa. Seuraava tunti saa mennä lämpöpeiton alla. Modernaa laittoivat. Aiemmat oli Pfizeria.Voi olla, että kroppa toimii ärhäkkäästi... Saattavat vasta-aineet kehittyä eri tavalla. Itselläni ei kolmesta Moderna piikistä huolimatta kroppa ole reagoinut mitenkään. Viimeinen Moderna ainakin oli puolikas annos, koska se on kuulemma voimakkaampi, kuin Pfizer. Moderna ei anneta alle 30 vuotiaille pikkupojille mahdollisen sydänlihastulehduks en vuoksi. Minultakin kiellettiin kolmeksi päiväksi juoksulenkit. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4442 4443 [4444] 4445 4446 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|