rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9915176 kertaa)

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 17:21
  • viihtyy puskissa
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #66030 : 18.11.2021 kello on 15:59 »
Kolmatta päivää nyt täällä hoitopaikassa ja ihan ok mennyt.Mukava henkilökunta ja hoidokit Thumb

Thumb Thumb

Siitä se lähtee! On sama käytynä itsellä läpi, iso juttu oli ne keskustelut kohtalotovereiden kanssa. Kyynel tuli silmään useampaan kertaan.
Ja tässä jos missä, niin menneitä ja mitä olisi voinut tehdä toisin jne, niin ei kannata ajatella, vaan tulevaa kohti nyt, se on ainoa suunta.

• Kaikkien Kaveri
  • viihtyy puskissa
« Vastaus #66031 : 18.11.2021 kello on 16:09 »
Thumb

Tietäisin pari ukkoa Jyväskylästä, jotka pitäisi saada sinne nopeasti. Molemmat on mukavia myös, jos eivät liian kännissä. Toinen on mun käsittääkseni ollut siinä vähintään 1,5 promillessa keväästä asti.

Sehän tuossa juuri on, kun se pitää itsellä lamppu syttyä pään päällä. Yksi puolituttu vietiin viinakrampeissa sairaalaan, ja kotiin tuli sieltä viinakaupan kautta, ja sille reissulle sitten jäi..

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 06:59
  • Kulkija
« Vastaus #66032 : 18.11.2021 kello on 16:26 »
Tuollaisen tarinan olen minäkin kuullut. Jallupullo oli kaverin kaverin viimeinen ateria.

Juomiseen syitä löytyy, eikä yksikään ole sellainen, että kannattaisi itsensä tappaa.

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
« Vastaus #66033 : 18.11.2021 kello on 16:27 »
Joo en kyllä yhtään kadu tuloa tänne! Enkä häpeä kertoa tilanteesta, ja jos jollekkin on yhtään apua kertomastani joka painii saman sairauden kanssa, niin apua kyllä saa jos haluaa vastaan ottaa, eikä kannatata jäädä yksin.Jos joku tuomitsee minut ongelman takia, niin en siitäkään loukkaannu.Tämä oli minun valinta.

• Kaikkien Kaveri
  • viihtyy puskissa
« Vastaus #66034 : 18.11.2021 kello on 16:40 »
Joo en kyllä yhtään kadu tuloa tänne! Enkä häpeä kertoa tilanteesta, ja jos jollekkin on yhtään apua kertomastani joka painii saman sairauden kanssa, niin apua kyllä saa jos haluaa vastaan ottaa, eikä kannatata jäädä yksin.Jos joku tuomitsee minut ongelman takia, niin en siitäkään loukkaannu.Tämä oli minun valinta.

Avoimuus on hyvä juttu, semmoinen olo itsellekin asiasta tuli, ettei siitä kannata häpeää tai syyllisyyttä kantaa, nehän vain pahentavat asiaa.

Semmoinenkin juttu oli itsellä, että jossain vaiheessa, kun pahimmasta on päässyt yli, niin alkoi viinan mielitekoja tulla, siinä piti sitten kyllä olla päättäväisyyttäkin. Ihan vaan päivä kerrallaan, ne mieliteot alkoivat olla yhä harvempia ja yhä lievempiä. Alkuunsa kannattaa ehkä olla aika tarkkanakin, että minkälaiseen ympäristöön menee. Mutta kyllä nykyään pystyy vaikka istumaan samassa pöydässä samojen kavereiden kanssa ja juomaan kahvia tai vissyä.

Ja se kun alkaa tottua siihen, että aamulla saa herätä ilman krapulaa, niin aamu aamulta tuli vahvempi olo, ettei halua enää siihen vanhaan takaisin.

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:44
« Vastaus #66035 : 18.11.2021 kello on 17:51 »
Kausivaloja viritelty etu pihalle ja patiolle

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 8.01.2026 kello on 20:26
« Vastaus #66036 : 18.11.2021 kello on 19:01 »

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
« Vastaus #66037 : 18.11.2021 kello on 20:23 »
Oli mielenkiintoinen 1.5h kun paikan alulleen laittanut kerto tarinoita tästä
  paikasta.Tämähän on vähän kristillinen paikka.Ev.lut,eikä ole haitannut vaikka joka aamu on kristillinen hetki ja päivällä ruokarukous.Seukkal a/laukaa on paikka.

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 8.05.2024 kello on 21:12
« Vastaus #66038 : 18.11.2021 kello on 21:43 »
Oli mielenkiintoinen 1.5h kun paikan alulleen laittanut kerto tarinoita tästä
  paikasta.Tämähän on vähän kristillinen paikka.Ev.lut,eikä ole haitannut vaikka joka aamu on kristillinen hetki ja päivällä ruokarukous.Seukkal a/laukaa on paikka.
Ei olis mun paikka jos tollasta tuputetaan pakolla  Thumbd

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
« Vastaus #66039 : 18.11.2021 kello on 23:22 »
En ole pitänyt yhtään pahana, mutta jokain saa kai itse päättää minne menee.Paikkojahan on Suomen maassa paljon ja varmasti löytyy jokaiselle se oikea paikka jos apua tarvitsee, eiks vaan..

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 06:59
  • Kulkija
« Vastaus #66040 : 19.11.2021 kello on 07:04 »

Hyvä asenne. Ei tarvitse hävetä. Kukaan tervejärkinen, jolla on elämänkokemusta vähänkin kertynyt, ei kieroon katso eikä ainakaan tuomitse, kun ongelmaa otetaan tuolla tavalla hallintaan.  Thumb

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:11
« Vastaus #66041 : 19.11.2021 kello on 07:17 »
Jos haluaa itsensä irti "viinapirusta", ei se kristillinen hetki tai ruokarukous voi olla ylivoimainen paikka vaikka olis millainen ateisti ;)
Tsemppiä Paroni Thumb

Monilla tapajuopoilla, jotka siis ovat jo vieraantuneet normaalista työnteosta yms. uskoontulo tahtoo olla ainoa keino päästä irti ja selvitä hengissä.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:13
« Vastaus #66042 : 19.11.2021 kello on 09:30 »
Jos haluaa itsensä irti "viinapirusta", ei se kristillinen hetki tai ruokarukous voi olla ylivoimainen paikka vaikka olis millainen ateisti ;)

Eise mitään autakaan.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:11
« Vastaus #66043 : 19.11.2021 kello on 09:41 »
Eise mitään autakaan.

Ei auta ateistia, mutta ei se haittaakkaan, jos on asenne kohdallaan. ;)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:06
  • Knaus Eifelland
« Vastaus #66044 : 19.11.2021 kello on 09:47 »

Toinen esimerkki. Jos esim. monissa liemissä keitetty taparikollinen (yleensä päihteet liittyy työsuhde-etuihin) pääsee laitoskierteestä irti ja takaisin kiinni yhteiskuntaan uskon kautta, ei se ole meiltä muilta pois.