Muutettu Chrysleriä pakuksi. Alkuviikosta tuomiolle.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4395 4396 [4397] 4398 4399 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Muutettu Chrysleriä pakuksi. Alkuviikosta tuomiolle.
Ihmetelly kun geokätkö palapelin pohja muuttu tummaks. MIstähän klikkasin. Mistä saa takaisin vaaleeks? Paina sieltä yläkulmasta niitä kolmea pistettä. Sen alla voi vaihtaa pohjaa. Vein vaunun kolmeksi kuukaudeksi luolaan talviunille.
Sutkuttelin junalla Tampereelta Kuopioon.
Möksäl päiväsellä saunottu. Autosta vetet pois ja liikennekäytöstä poisto.
Paina sieltä yläkulmasta niitä kolmea pistettä.Kiitos. GC7PE3G Nauhat löysällä. 61 04.521 024 17.957
SAin tänään peräkärryn valot valmiiksi. Muutaman päivän närästi, kun pistorasiassa, jota käytin kytkennän tutkimisen apuna, oli monisäikeisen kaapelin kaksi hyvin ohutta säiettä punaisen ja ruskean liittimen välissä johtamassa virtaa.
Juuri huomasin, että unohtui laittaa vaseliinia pistokkeen sisään sekä etuparkkien johtoliitos jäi eristämättä. Korjasin ledi spotteja, 4 vilkkuvaa oli. 30 lediä ostin ja paljon jäi vielä varalle 37cent/kpl. Ei hinnalla pilattu.
Korjasin ledi spotteja, 4 vilkkuvaa oli. 30 lediä ostin ja paljon jäi vielä varalle 37cent/kpl. Ei hinnalla pilattu.Ja korjasihan sie mun levysoittimen Ja korjasihan sie mun levysoittimenNo en ny viittiny mainostaa 😂 Aamulla muutaman tunnin työrupeaman jälkeen käyty suomikaupassa, mercadonassa ja suomileipomossa. Vaihdettu repsolilla kaasupullo täyteen.
14.20e oli propano vaihto ja päivää vaille 2vko kesti. Olin vuoristossa 0-keleissä yhden yön niin söi kaasua. Butaanipullo muuten nyt vaihto n. 20e Tuttuun camping buganvillaan muutamaksi päiväksi ainakin (acsi 18e). Koneellinen pyykkiä ja huomenna toinen. Harkitsen jopa altaaseen menoa huomena. Camping La Buganvillassa väljää. Ei ole yhtään suomalaista mun lisäksi (cabopinoon muutama kilsa) ![]() ![]() Tänään varmistu jatko hoitopaikka ja maksusitoomus. 15.11-17.12.21 Seukkala Laukaa
Tänään varmistu jatko hoitopaikka ja maksusitoomus. 15.11-17.12.21 Seukkala LaukaaHienoa. Käytä se hyvin. Tämä päivä on tärkeä, se on sinun. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4395 4396 [4397] 4398 4399 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|