Käyty Nimeämis tilaisuudessa tyttären tyttären pojan mimeksi tuli Vilho,eli olen nyt iso pappa.vaikka ei koko sitä varmaan edellyt kun oon alta 100 kiloinen.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4389 4390 [4391] 4392 4393 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Käyty Nimeämis tilaisuudessa tyttären tyttären pojan mimeksi tuli Vilho,eli olen nyt iso pappa.vaikka ei koko sitä varmaan edellyt kun oon alta 100 kiloinen.
Käyty Nimeämis tilaisuudessa tyttären tyttären pojan mimeksi tuli Vilho,eli olen nyt iso pappa.vaikka ei koko sitä varmaan edellyt kun oon alta 100 kiloinen.Onnittelut Lomalaisten lemmikkejä hoitamassa ja kämppää vahtimassa.
Kaytiin pennun kanssa ekalla reissulla.
Kaksi yötä ja Kuittasin geokätkö löydön Yhdysvalloista.
![]() Korjattu ufo antenni.
Tsemppiä Risto täältäkin.Kiitos teille jotka olette minua tsempanneet. Ja juurikin näin Ossi asia on näin. On tuo alkoholijuttu tullut itsekin käytyä läpi. Jonkun putken jälkeen itsellä hämärästi syttyi joku lamppu pään päällä, ettei se ole enää ihmisen elämää ja sitten lähdin hakemaan apua. Se itselle syttyvä lamppu siinä on se tärkein juttu. Ja niinkuin kommenteista lukee, et, Risto ole asian kanssa yksin.
Ostin kesämökin torstaina ja nyt on ynsimmäinen yö vietetty mökillä. Aika paljon tuli roudattua tavaraa eilen ja nyt on kaappeja kasailtu.
Tihkusateessa tehty normi pyörälenkki.
Tuskailtu kellonajan siirtelyn kanssa. Tuntui että ei yö lmeinannut loppua lainkaan. Eikä pelkästää yhden tunnin lisäyksestä vaan myös koskapa aamun viimein saadessa sekin oli hyvin tumma ja suhruisen oloinen. Saapa kattoa. Epäilen, että herään taas jatkossa puoli viideltä jonkun tovin, ennen kuin tähän tottuu. Jos tottuu. On se vietävän kehnoa ettei asiasta saada EUsta pätevää päätöstä.
Tuskailtu kellonajan siirtelyn kanssa. Tuntui että ei yö lmeinannut loppua lainkaan. Eikä pelkästää yhden tunnin lisäyksestä vaan myös koskapa aamun viimein saadessa sekin oli hyvin tumma ja suhruisen oloinen. Saapa kattoa. Epäilen, että herään taas jatkossa puoli viideltä jonkun tovin, ennen kuin tähän tottuu. Jos tottuu. On se vietävän kehnoa ettei asiasta saada EUsta pätevää päätöstä.Ja eilen sano uutisissa joku EUU-emäntä ettei vuosiin vielä tulekkaan ennenko joku puheenjohtajamaa kokee asian tärkeäksi . Nyt esille otettavat asiat priorisoidaan ![]() Tuskailtu kellonajan siirtelyn kanssa.Vaimo siirteli kellonsa jo eilen, minä ehkä ensiviikolla? Minulla tuo sisäinen kello ei toimi kai ollenkaan? Ei haittaa tälläiset muutokset, olen ollut muutaman yön töissäkin, silti nukkunut päivällä hyvin. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4389 4390 [4391] 4392 4393 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|