Levätty.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 436 437 [438] 439 440 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Kauppareissun yhteydessä ne viedäänkin. On sitten eriasia onko saunaoluiden haku tarpeellinen kauppareissu. Ollut 4 päivää ylipitkää päivää töissä ja ajanut 500 km kotio syntymäpäiviä viettämään...Siis omia
![]() On se tuo kotiatulo tässä työssä parasta..Huomenna läksen Los Pampalos ja tulo päivä No mutta sitä rahan tuloahan ei voi estää noissa keikkahommissa ja kun nyt mainitsit niin täytyypi sanoa onnittelua Kainuuseen.
![]() montakos kertaa teillä käy roskisauto ? Kiitos Ihaalle ja Sipulle onnitteluista..
Pitänee etsiä niitä harmaita hiuksista ku kaveri uhkas katsella jahka nähdään... No mutta sitä rahan tuloahan ei voi estää noissa keikkahommissa ja kun nyt mainitsit niin täytyypi sanoa onnittelua Kainuuseen.Totta toki tuokin mutta perhe elämä on ollut aina mulla ykkösenä.Ei raha siinä mulle merkka mitään. Pakko tehdä noiden velkojen takia.. Totta toki tuokin mutta perhe elämä on ollut aina mulla ykkösenä.Ei raha siinä mulle merkka mitään. Pakko tehdä noiden velkojen takia.. ihanaa , että perhe ekaks muuten täällä on siittä niin kivaa porukkaa kun kaikilla on ensin perhe sitten vasta tulee muut jutskat ja niin se kuuluu ollakkin ![]() Hetki sitten sytytin saunan "vanhanaikaisella" menetelmällä. Ja nyt pitää mennä lisäämään puita.Onnistuskohan tuo lisääminen nykyaikaisesti. Uunissa on tuli ja kohta lisättävä. Kokeilenpa samalla. ![]() Käytiin hautausmaalla ja kun niin hieno ilma käveltiin siikakosken rannoilla. Nyt ruoka on uunissa muhimassa.
En mitään, en edes vököstelly. Mutta nyt lähden elokuviin katsomaan Metsän tarina elokuvan. Toivottavasti siinä ei ammuta immeisiä otsaan, niin että veri roiskahtaa valkoista seinää vasten. Jotakin keposempaa pitää olla, viimme öisen dokumentin vasta painoksi.
![]()
Suunniteltu ensi kesän matkareittiä.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 436 437 [438] 439 440 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|