|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4359 4360 [4361] 4362 4363 ... 5013 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Valmisteltu orgin siirtoa uudelle palvelimelle.Sinä se jaksat palvella meitä käyttäjiä, Kiitos! Saavuttu vaunulle Onko sulla useampi vaunu? Juttujen mukaan 14.9. Viimeksi Onko sulla useampi vaunu? Juttujen mukaan 14.9. Viimeksi jutut on juttuja... itse pesin vaunuveturin. Seuraavaksi joku kysyy onko mulla vaunu, no ei ole ollut yli vuoteen, ja siksi on vaunuveturikin vaan pölyyntynyt hallissa ![]() Onko sulla useampi vaunu? Juttujen mukaan 14.9. ViimeksiEmännälle tuli työvuoro enkä viitsinyt yksin lähteä.Sori kun en päivittänyt tietoa ![]() Töllöstä Psykoa katsellaan, sopii meille Vilpereille ![]() Emännälle tuli työvuoro enkä viitsinyt yksin lähteä.Sori kun en päivittänyt tietoa Vaihto on siis suoritettu. Vaihto on siis suoritettu.Ei! Sama on vieläkin, 23V yhteistä tietä kuljettu, Sopu ero. Ei! Sama on vieläkin, 23V yhteistä tietä kuljettu, Sopu ero.Siis kumpi, ero vai "sama on vieläkin"… Susikoirat paini hienosti, kehuin että itse Pitbullin kanssa painin. Sanna meinas ettei niitten kans kyllä paranis ![]() Susikoirat paini hienosti, kehuin että itse Pitbullin kanssa painin. Sanna meinas ettei niitten kans kyllä paranis Ne ei ole mitään 'susikoiria', vaan Saksanpaimenkoiria. Ja pitbullit ja muut turhakkeet pitäis lailla kieltää, kun niistä aina kolme neljästä on vääränlaisilla ihmisillä! Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4359 4360 [4361] 4362 4363 ... 5013 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|