Voitin liput Eira Lyytisen keikalle Haminaan. Nyt oon onnellinen.No olin hetken, kunnes tajusin että keikka oli jo ohi kun ilmoitus voitosta tuli. Vähän hatuttaa. No onpa yksi paikka taas johon en jalallanikasn astu.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4346 4347 [4348] 4349 4350 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Voitin liput Eira Lyytisen keikalle Haminaan. Nyt oon onnellinen.No olin hetken, kunnes tajusin että keikka oli jo ohi kun ilmoitus voitosta tuli. Vähän hatuttaa. No onpa yksi paikka taas johon en jalallanikasn astu. Oikeasti eilen.
Lempäälässä Ideaparkin risteykseen,siinä kun noustaan motarilta etelästä päin, niihin valoihin oli sammunut pikku tojota. N. 20 kesäinen tyttö oli soittanut hinauspalveluun, ei kuitenkaann silloin vastattu. Vika oli niitä yleisimpiä, polttoaine loppu. Päätin hinata mittarille. Sillä aikaa kun etsin köydelle kiinnityskohtaa, olivat hinauspalvelusta soittaneet ja kerranneet hinauksessa olemisen ohjeet, jotka jo olin kertonut, hyvin oppi oli mennyt perille. Ehkä pari viikoa sitten siinä oli vanha matkailuauto, saman vian johdosta. Kuski oli hakenut kannulla diiseliä, ei kuitenkaan ilmaus ollut onnistunut. Koska vaunun omistaja aina vastustaa tälläisiä pysähdyksiä, en jäänyt opettelemaan ilmausta. Hinasin "rikollisesti" hinaajaa painavamman läheiselle bussipysäkille. Sääliksi kävi kuskia, tuntui siltä että emännällä oli vitsit vähissä, ehkä lopussa? Koneellinen pyykkiä pesty, nyt jo narulla
Eilen öljysin terassit, tänään neljät ulkoportaat.
Keittäisi kahvit ja tekisi vähän töitä. Vettä autoon sun muuta mitä puolukan / sienten metsästys tarvii kun huomenna muutaman päivän reisussa tarvii.
Melkein samaa hommaa, mutta kajakilla. Sata metriä meloinkin.
Käyty Saanan huipulla ja illalla ajeltu Narvikkiin.
Koronatodistuksessa tuntuu olevan voimaa.. 530 päivää tuli oltua ilman ulkomaanmatkoja Kirjoitettu 4 sivuinen vastine ja vastalause tuulivoimahankkeell e elykeskukseen. Koitettu myös saada (ja saatukin) tämän tien varrella kiinteistöjä omistavat mukaan vastustamaan tätä klaanin hanketta.
Kirjoitettu 4 sivuinen vastine ja vastalause tuulivoimahankkeell e elykeskukseen. Koitettu myös saada (ja saatukin) tämän tien varrella kiinteistöjä omistavat mukaan vastustamaan tätä klaanin hanketta. Eppäilen että ette saa edes prosessia hidastuun saati sitten pysähtymään. Näillänurkin yrittäneet samaa mutta on kuin vastatuuleen kusis, kintuille tulee. Missä vaiheessa prosessi on ? Joko kaikki mittaukset ja ympäristökyselyt on tehty ja ovat luvat saaneet ? Jos on ? Silloin vaikeampi vaikuttaa enää asian etenemiseen. Mitäs varsinaista haittaa noista myllyistä on? Häiritseekö ääni vai mikä? En ole sen kummemmin perehtynyt aiheeseen. Ilmeisesti pitäis? Jostain olen lukenut että maan omistaja saa ainakin tontista vuokraa ja kunta verotuloja?
No jos ne kovin hyvin tuottais niin kait ne olis jo myyty ulkomaille! Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4346 4347 [4348] 4349 4350 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|