Soiteltu org. kavereille ja parannettu mailmaa 

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 432 433 [434] 435 436 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Soiteltu org. kavereille ja parannettu mailmaa
![]()
Mökillä kävin lumhommissa ja linnuille sapuskaa viemässä. Samalla pyöritin agria tankillisen verran akkujen latausta varten.
![]() Mökillä kävin lumhommissa ja linnuille sapuskaa viemässä. Samalla pyöritin agria tankillisen verran akkujen latausta varten.Eiks sulla ole aurinkokennot ![]() Kävin ostamassa murtsikkasukset. Rosignolin pitopohjat otin. Käytössä on olleet saman valmistajan voideltavat, jotka toimii kuin unelma, silloin kun toimii. Itse en vaan oikein saa niitä kuntoon, eikä paljon huvita älskätä niiden kanssa. Illalla täytyy käydä kokeilemassa
Ilmoittauduttu työttömäks Maanantaina alkaa pakkoloma
Joulukuusi heitetty pihalle ja siivottu.
Joulukuusi heitetty pihalle ja siivottu. mulla toi homma huomenissa tai joulunsiivous kaappiin ja sypressi siirtyy terassille . Joulukuusi heitetty pihalle ja siivottu. Nyt jo.? Vuonna -76 kun tuo parempi puolisko tuli kylään juhannuksen aikoihin niin ensitöikseen vei parvekkeelta kuusen ulos. ![]() Nyt jo.? turkuses asues tuo oli oikke muotii ei meillä ,mutta monen monella muulla ![]()
Eiks sulla ole aurinkokennot Jos joskus paistaisi aurinko, mutta kun ei. ![]() No, kun tuo resitentti pyys palkan alannusta, niin
itse päätin tehdä vähemmän töitä. Pääsen muuten paljon vähemmällä. Toki palkka pienenee, mutta työ-aikakin vähenee. Joten huomenna taas vaunulle, ja ehkä ensi viikolla töihin. No, kun tuo resitentti pyys palkan alannusta, niin niinhän se menee hullu paljon työtä tekee viisas pääsee vähemmällä noh ei pidä ottaa hernei nokkaan tää on vähän ku fitziii ![]() ps. itse kuuluin muinoin noihin hulluihin oli vaan yrittäjän pakko puurtaa piitkä-ää päivää-ää ![]()
Noihan se monella yrittäjällä menee ja ulkopuolisen palkkaaminen on järjettömän kallista, varsinkin jos on tilanteessa, että itse vielä saa kaiken tehtyä. Me ollaan jo aikoja sitten päätetty, että ketään palkata ikinä, alihankintana ja ulkopuolisilta liiat jos niitä tulee. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 432 433 [434] 435 436 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|