Kuinka sen noin nopeasti sait?
Maaliskuun lopussa hain ekan, jos oikeen muistan.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4290 4291 [4292] 4293 4294 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Kuinka sen noin nopeasti sait? Maaliskuun lopussa hain ekan, jos oikeen muistan. Käyty keskisuomalaisella SFC alueella moikkaamaassa Espanjasta tuttua orggilaistaAika vierähti äkkiä. ![]() Hain toisen rokotepiikin. Minä sain tänään ensimmäisen. Vaunu katoksen maalausta ja muuta pientä köppäsyä.Niin, vaimolle kävin kattelemassa uutta tablettia.Huonot oli valikoimat liikkeissä,taidetaan tilata netin kautta.
Aamulla pesin likan huushollin matot, päivällä täytekakkua muutamaan otteeseen, Nyt juodaan sangriaa
Virittelin aggregaatin perään jääkaapin ja pari pakastinta. Ja saahan siitä vaikka puhelimien latureillekin virtaskaa. Sitten tarjosin vielä naapurillekin jääkaappiin sähköä. Toivottavasti sähköt on poikki ainakin 12 tuntia, muttei paljon enempää.
Virittelin aggregaatin perään jääkaapin ja pari pakastinta. Ja saahan siitä vaikka puhelimien latureillekin virtaskaa. Sitten tarjosin vielä naapurillekin jääkaappiin sähköä. Toivottavasti sähköt on poikki ainakin 12 tuntia, muttei paljon enempää.riitikö päivällä panelien tuotto?
riitikö päivällä panelien tuotto? Invertteri ei toimi ilman verkkovirtaa. Oli poissa suunnilleen seuraavat ajat: 9-10.20, 12-13.30 ja 15-20.15. Päivän tuotto 3,8kWh. Ei paljoa. Sähkö palasi siis n. 20.15 eikä sähkökatkostakaan saa minimikorvausta. Tultu mun viralliseen eläkeikään, tullut varmalta ja mandatumilta kirjeet mun tulevasta eläkkeestä, ei niistä ota erkkikään selvää mikä se mun eläke oikeesti on. Toisen kirjeen mukaan nousee reilusti, mitä jo hehkutin, toisen mukaan pysyy lähes samana. Tiedä tota kumpaa uskoa. Odotellaan heinäkuu ekaa päivää.
Invertteri ei toimi ilman verkkovirtaa. Onpa tyhmä....
Onpa tyhmä.... Meinaatko, että minun invertterini syöttäisi 20kW/230V muuntajan jälkeiseen verkkoon jännitettä kaikille naapureilleni? Mitenkähän siinä invertterille kävisi? Olisikohan minun pitänyt puhua vain "herätejännitteestä"? Onpa tyhmä....Kyllä kyseessä on turvallisuus. Tosin kaikki myyjät ei varmaan sano asiakkaalle ettei poista sähkökatkoja, tai sanoo niin pyöreesti ettei asiakas hoksaa sitä. Kyllä meillä pitää kiertää kaikki tuotantokohteet ja merkitä turvakytkimet kohteessa sekä muuntajalle varoitukset tuotantolaitteistos ta. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4290 4291 [4292] 4293 4294 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|