Joko olette asentanut talvi suojan jääkaapin aukkoon?Autotallissa hyllyllä näkyy olevan, mittarissa keittiön ikkunalla + 24, ehkä odottelen jonkun kuukauden vielä

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3824 3825 [3826] 3827 3828 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Joko olette asentanut talvi suojan jääkaapin aukkoon?Autotallissa hyllyllä näkyy olevan, mittarissa keittiön ikkunalla + 24, ehkä odottelen jonkun kuukauden vielä ![]() Leikkasin ruohon ja kävin saunassaTein tuon jo eileen.. ![]()
![]() Toiset virittelee puhaltimia jääkaapin taake. Toiset tukkii sieltä ilmanvaihdon.On mullakin tehtaala asennettu kaksi nopeuksinen puhallin.Näillä täytyy vaan mennä, elämä on ![]() Toiset virittelee puhaltimia jääkaapin taakse. Toiset tukkii sieltä ilmanvaihdon. Puhallin vielä asentamatta, haasteellinen paikka. Täällä on ollut lämpötila pakkasen puolella tällä viikolla. ![]() Toiset virittelee puhaltimia jääkaapin taakse. Toiset tukkii sieltä ilmanvaihdon. Jos tarkoitat minua tuolla tukkimisella itse ajattelen asiaa niin, että korkean kaapin takana pitkä väli suojien välissä tehostaa painovoimasta ilmanvaihtoa
Näin se näkyy olevan. Edellisessä kulkimessa oli "matala" jääkaappi. Ilman puhaltimia se oli lähinnä viileäkaappi. Nyt kun olen nuljahtanut juppisarjaan, ei puhaltimia ole viritetty korkeaan kaappiin. ![]() Korkea kaapi ja tehtaala laitettu puhallinSe on kausipaikkalaisen vaunu kun näin on tehty, ne jotka liikkuu niin kylmäaineet sekottuu ja kaapit pelaa. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3824 3825 [3826] 3827 3828 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|