Toivottovasti.Miten, niin?
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3797 3798 [3799] 3800 3801 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Toivottovasti.Miten, niin? Miten, niin? Olet päässyt retelin kanssa liikkeelle ja äksyilemään muiden alueiden isännille.
Sillon ollaan jo äkäsiä karavaanareita Vaihatko aivan vaihtamisen ilosta. Vai pitäiskö olla semmonen kuljin jolla olisi helppo liikkua... ...Jos viitsii... ... Elikkä matkailuauto. ![]() Vaihatko aivan vaihtamisen ilosta. Vai pitäiskö olla semmonen kuljin jolla olisi helppo liikkua... ...Jos viitsii... ... Elikkä matkailuauto.Matkailuauto päivän paras Miks ei voi vaunulla liikkua?
Matkailuauto Jotku voivat, toiset ei!! ![]() Matkailuauto No kun se näköjään vajoaa mutaan ennen ensimmäistäkään reissua. Pari vuotta olet jo ollut lähdössä.
Matkailuauto Jo vain vaunuilija voi liikkua, mutta ei näköjään liiku, vaan vaunu seisoo kausipaikalla. Toisaalta ymmärrän hyvin, kun on oma hommansa vaunuilijan lähteä liikkkeelle ja matkailla. Ja ei varmaan suurimmalla osalla vaunuilijoista ole tarkoituskaan matkailla, kuten ei Paronillakaan. Minulla on vaatimaton mökki ja matkailuauto. Ei juolahtaisi mieleenkään, että mökki ja matkailuvaunu. Jokainen tehköön mieleisensä. Onhan se mukava että joku vielä keskustelee karavan matkailusta. Eikä väännä jonniin joutavuuksista, etsien joka "asiaan" lakitekstejä. . .. Miks ei voi vaunulla liikkua?Sasse Montakos kilometriä se K. Husvagen AB on tänä kesänä tai koko vuonna maantietä nähnyt? ![]() Vaunuhan voi olla paikallaan ja ookoo mutta ei silloin kestä matkailijaa esittää..
Sasse Sanotaan, että hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Risto suunnitelmat ovat olleet aika laajat, Viroa, Ruotsia, Festareita ..... Noista puolet on jo aika monta reissupäivää vaikkei ole metriäkään liikkunut
Kohta sanon,että kävin torilla kahvilla.
Eiköhän tuo ole se pääasia. Tässä harrastuksessa on tuokin vapaus jokaisella, eikä siihen oikeastaan ole muilla sanomista. Meitä tahtoo kausipaikkalaiset ihmetellä, miten viitsii laittaa A-mittaisen etuteltan parin yön takia. Mutta se on meidän valinta ja siihen olen itse tyytyväinen. Eikä siihen teltan laittoon mennyt toissailtanakaan paljoa yli kahta tuntia, vaikka laitoin täysin yksin koko leirin. 😉 Aamulla pakkasin auton, kävin verkoilla ja fileoin 14 ahventa ja laittelin rännin paikoilleen. Kohta haen koululaiset kyytiin, pizzan hakuun ja sitten vaimokin pääsee töistä niin körötellään Mäntyharjulle kaverin mökille.
SassePari kertaa käyty Kokolassa Tilanteet muuttuu, kun ollaan nykysin toimikunnassa ja nämä isäntä vuorot kaatu meille toimikuntalaisille. Ens vuodeksi esitys mennyt hallitukselle jotta velvoite vuorot takasin.Ja minulla onneksi kaksi amattia josta pystyn olemaan pois ja tekemään vuoroja täälllä.Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3797 3798 [3799] 3800 3801 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|