Voi hitto, mullakin on pakastin takatallissa....Pakasimella ei yhtenään rampata. Mutta kun mulla on suihku ja roskakorikin takatallissa.. Melkein voi siirtää punkasta patjankin siihen viereen.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3762 3763 [3764] 3765 3766 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Voi hitto, mullakin on pakastin takatallissa....Pakasimella ei yhtenään rampata. Mutta kun mulla on suihku ja roskakorikin takatallissa.. Melkein voi siirtää punkasta patjankin siihen viereen. raumal suurmarkkinat...pan kaas tekin poiketen
Lumilingon akseliin hain uuden ristikon ja huomenna laitan paikalleen niin saa taas lunta tulla
![]() Korjattu asuntopuolen lukosta rikkoutunut muoviosa. Tein alumiinista kun töissä kertoivat että ei välttämättä kestä 3D muovitulosteena.
Lumilingon akseliin hain uuden ristikon ja huomenna laitan paikalleen niin saa taas lunta tulla Taidat asua hangon lähellä kun näin myöhään liikkeellä oot ![]() Kirjotettu monta viestiä tällekkin foorumille ja pelätään huomista hellettä. Mun pitäs muuttaa antarktikselle aina kesäks... Aamulla ajellen, päivä töitä, nyt lonkeroa maistellen rantapenkillä. Illalla varmaan keskustaan syömään. Ja päivän päätteeksi uimaan. Kävin uimassa ja aika hienoa auringonlaskun aikaan. Veden lämpö persetuntumalla 19 astetta. Lisäksi vaikutti todella puhtaalle tuo vesi ja suolaakaan ei siinä ollut. Hiekkapohja... ![]() raumal suurmarkkinat...pan kaas tekin poiketenOli näemmä. Kiersin kaukaa. Vanhaan Rauman kyllä tutustuin. Käytin tytärpuolen aamulla hallilla jäätreeneissä ja samalla pankissa ja nyt otin vaatteet pois.
Tuli hiottua tunnin verran nurmikon lykkäsin siiliks, saa nähä kärventyykö karrelle näillä paahteilla
Laittelin kirsikoita ja sokeria kossun sekaan, eli jouluksi glögi tarpeet. Huomenna teen sitten rommia kirsikoilla.
Teltan istutin vaunun eteen kunnolla. Oli routa tehnyt omia tepposiaan muutaman talven aikana. Aika lämmintä touhua, piti jäähdytellä aikatiheään.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3762 3763 [3764] 3765 3766 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|