Naapurin vaunun pesinPesetkö myös mun auton jos tuun sinne,sullako tuota virtaa riittää.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3710 3711 [3712] 3713 3714 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Naapurin vaunun pesinPesetkö myös mun auton jos tuun sinne,sullako tuota virtaa riittää. ![]() No nyt jäähtyy Ulkona kumminkin se +30![]() Ihan käsittämättömän tehokas kylmästöinti kun se on nyt täysi..
Hyvin ehtii kun menee lentämällä No selevähän se. Niin myö tehhään. Minä kylläkin vasta syksyn rospuuttakelillä.
![]() addiktoikohan ![]() Illaksi haettu kaverille eläkkeelle lähtö lahja, Kuninkaiden Kuningas CognacOli hyvät lähdöt eläkkeelle kaverilla, kaikki otti siitä pullosta josta tulee höveli olo, sovittiin ensi viikonlopuksi juhannuksen vietto kun kaveri on niitä meillä 18 vuotta viettänyt😉 ![]() Tutkailtu asuntoautoa: https://m.nettikaravaani.com/burstner/t-687/1511146?vifAdCount=4&vifNav=Y Tykkäsin pohjaratkaisusta. Hintaan nähden hieman epäsiisti, lähelle 10k saisi lähteä pois. Ajettu parkkiin, ja huomattu että viimeinenkin Jyväskylän vapaa parkkipaikka saanut rajoitukset: ![]() Käyttöaste niin kova että rajoitus varmasti perusteltu: ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3710 3711 [3712] 3713 3714 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|