Naapurin vaunun pesinPesetkö myös mun auton jos tuun sinne,sullako tuota virtaa riittää.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3710 3711 [3712] 3713 3714 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Naapurin vaunun pesinPesetkö myös mun auton jos tuun sinne,sullako tuota virtaa riittää. Ainahan eläkeläisellä sähköä johonkin on.
![]() Vähän tuossa tuskailin terranon kanssa kun ilmastointi alkoi olla aika heikko, toimi siis kuitenkin.. Soittelin pajalla olevalle toverille että olisko aikoja niin tuumasi että "tuo just samantien vaan"..
No nyt jäähtyy Ulkona kumminkin se +30![]() Ihan käsittämättömän tehokas kylmästöinti kun se on nyt täysi..
Hyvin ehtii kun menee lentämällä No selevähän se. Niin myö tehhään. Minä kylläkin vasta syksyn rospuuttakelillä.
Laitoin talon ilmalämpöpumpun kuivatustoiminnon päälle.
Siirrytty Saaristo Open. Wanha festarikone käyntiin
![]() Kävin litukasta grillihii.. tuhkaa. ...vetti mitä ..skaa.
Oltiin anopin uurna laskemassa viimeiselle lepopaikalle , senjälkeen syömässä Pippurimyllyssä lähiomaisten kanssa pippuripipihvit onoppia muistellen.
Kattelin Midnight Hawksien esityksen omalla takapihalla.
Isäntä vuoro takana, johan oli vilkas päivä
Kokeilin Frankin kattokompuraa - työnsähän tuo viileää. Automaatilla välillä puhisi ja muuten aika pienellä kävi (+22C). Mitenköhän jatkossa pärjää
addiktoikohan ![]() Illaksi haettu kaverille eläkkeelle lähtö lahja, Kuninkaiden Kuningas CognacOli hyvät lähdöt eläkkeelle kaverilla, kaikki otti siitä pullosta josta tulee höveli olo, sovittiin ensi viikonlopuksi juhannuksen vietto kun kaveri on niitä meillä 18 vuotta viettänyt😉 ![]() Ajelin Jyväskylään ja poikkesin Jyväskaravaanissa. Ostettu jotain pikkutavaraa.
Tutkailtu asuntoautoa: https://m.nettikaravaani.com/burstner/t-687/1511146?vifAdCount=4&vifNav=Y Tykkäsin pohjaratkaisusta. Hintaan nähden hieman epäsiisti, lähelle 10k saisi lähteä pois. Ajettu parkkiin, ja huomattu että viimeinenkin Jyväskylän vapaa parkkipaikka saanut rajoitukset: ![]() Käyttöaste niin kova että rajoitus varmasti perusteltu: ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3710 3711 [3712] 3713 3714 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|