Lumitöitä....
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3634 3635 [3636] 3637 3638 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Kuskattu kamaa muuton alta hallille.
![]() Kuskattu kamaa muuton alta hallille.Nyt pääset harrastamaan
Puuhasteltu kodin tavaroiden parissa. Jos huomenna muuttaisi sinne takaisin, sitten on hyvä laitetella loput töryt paikoilleen.
![]() Nyt pääset harrastamaanKyllä Elän omaa pientä ja vaatimatonta unelmaa. Kaverin kanssa turisteiltu, Janneke Piss Et sitten ollutkaan Klemmerillä Suomenlipun kanssa? Et sitten ollutkaan Klemmerillä Suomenlipun kanssa?En, mutta täällä on suomalaisten keskuudessa Lotta kuume, niin on paljon suomalaisia seuraamassa kisaa, näyttivöt eurosportilla naisten kisasta aika hyvän koosteen. Keitin vaimolle aamukahvit ja toin kahvipöytään
kukkia. Olohuoneessa sattui olemaan tulppaaneja. Mentiin naimisiin tänään 42 vuotta sitten.
Keitin vaimolle aamukahvit ja toin kahvipöytäänIisoot Onnitteluni Hääpäivän johdosta ![]() Saa niit kukkasii tuua kullalle muulloinkin kuin merkkipäivinä Niit on kiva saaja vaik kerran kuussa ![]()
kunhan on omalta pihalta poimittu... vaikka en itse sinällään mikään ituhippi olekaan, niin yksi turhimmista asioista maailmassa on kukkien kasvattaminen, niiden rahtaaminen rekoilla(lämpösäädellyt kaappikärryt hoosianna huutaen) ja laivoilla toiselle puolen maailmaa. Sitten ne on hetken maljakossa, kuolevat ja heitetään roskiin(maatuvat sentään). Avovaimo ei tästä ajatusmaailmastani pidä, mutta minä en ainakaan kukkia osta. tuon pihalta vaikka sitten sen rentunruusun tai havunoksan. Yhtä nättejä ne on. Sanoinkin joskus avovaimolle, että kukkia en osta, mutta ostin sulle yli puol hehtaaria nurmikkoa, niin saat kasvattaa itse.. Ei kuulemma ole sama asia. ![]()
kunhan on omalta pihalta poimittu... juu ei oo ei ..sama asia Suomen talvessa ei kukkaset kasva..silloin kaupan kukkasii. Itte saan myös nuit kotikukkasii monivuotisii..paitt i mulla kun ei oo sitä vihreetä peukaloo kämenellä..Ainahan voip ottaa suklaata tilalle.. ai nii sekin revitään jonkun raadun selkänahasta ja kuskataan rekalla vesien yli ..jne ![]() Maailma ei oo täydellinen,mutta oma kulta voi olla..Kun vaimo saa kukkia ,voi mies emännän ( joskus) nalkuttavan suun tukkia muullakin kuin sanoilla no nii ny lähti taas lapasesta..Kun vaimo saa kukkia ,voi mies emännän ( joskus) nalkuttavan suun tukkia muullakin kuin sanoillaKumppani sanoi aikoinaan. "Minulle et sitten tuo kukkia." Oli puutarhalla töissä. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3634 3635 [3636] 3637 3638 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|