|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 362 363 [364] 365 366 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Ja puolen vuoden päästä vaihtavat tavaroiden paikkoja.Paikkojen vaihdon tarkoitus on vaikeuttaa varkaiden asiointia. Oikeat ostajat saavat sitte pähkäillä, mistä mitäkin löytää. Purettu pojan vaunun teltta puukkoa kayttäen, kävi muuten aika nopeasti. Roskikseen meni, mutta putket tuli talteen. Vaunu lähtee huoltoon ja on keväällä parempi kuin uusi.
Paikkojen vaihdon tarkoitus on vaikeuttaa varkaiden asiointia. Oikeat ostajat saavat sitte pähkäillä, mistä mitäkin löytää. mä olen aina luulut että ne siirtelee niitä just sen takia että me kuluttajat ,kun niitä tarvikkeitamme etsimme tulee ostettua myöskin ihan muuta mitä ei tarvita ,kun etsimme niitä mitä tarvitsemme näin ainakin minulle on käynyt ![]() ja kuten Sipukin olin eilen Ikeassa ensin aamupalalla Oi, mehän olis voitu pitää siellä treffit, kun mekin käytiin eilen Ikeassa ![]() Oi, mehän olis voitu pitää siellä treffit, kun mekin käytiin eilen Ikeassa mihin aikaan te olitte ? me oltiin siin 14.45 nooin ... mihin aikaan te olitte ? Vast illemmalla, viiden jälkeen. Vast illemmalla, viiden jälkeen. ei sit oltas voitu edes vahingos moikata me oltiin jo silloin kotosalla mutta olis ollut kivaa jos oltais nähty ikeassa koko poppoo sattumalta ![]() Minä meen Ikeaan aina silloin kun se aukee ja juoksen miltei sen läpi ja äkkiä kassoille! Edellyttäen että tietää mitä hakee.
Kerran mamman kanssa kun se hypistelee joka tavaraa,niin nukahdin sohvaosastolle ja heräsin räkä poskella aivan tieto pois missä olin. Helsingin Ikeassa kerran kävin ostamassa peiton ja tyynyn ja menin chevyyn nukkumaan ja mamma soitti kassoilta että tuu maksamaan ![]() Näin meillä Ikeassa entäs teillä??? Hah haa t migel Minä meen Ikeaan aina silloin kun se aukee ja juoksen miltei sen läpi ja äkkiä kassoille! Edellyttäen että tietää mitä hakee. Tänään ovat meillä naiset lähössä tuohon uuteen Ikanoon soppailee, jättäydyn suosiolla kotia. En minäkään jaksa sitä hypistelyä katsella. Itsellä tapana silleen että jos jotain tarvitsen niin sen haen ja viivyn kaupassa sen kymmenen minuttia.. ![]() havaittu just kauhean kokonen BACKA kasa
tuossa meitin ruokapöydän alla just sen tuolin missä istun.. ![]() "#¤%&%¤¤#"" sensuroin itse ja jos saan jomman kumman katin kiinni nii syököön bacgansa ..keles voi helkari ..mikähän mielen osotus toikin ny oli sit ![]() elikä paskahommiin on alettava kun täällä ei muitakaan ole sitä siivoamassa ![]() miten voi noin pieniltä kateilta 6 tai 7 kg tulla noin hirveen kokone köntsä ihan voisin syyttää vaikka naapurin naapurin isoa karhunkokost koiraa mutta ei se ole meillä sisällä käynyt eikä kyllä pihassakaan vähään aikaan ![]() YÖX yöx yöx oksettaa .. pthyi ja sorryy jos ment ruoka halut muiltakin kuin multa Tutkittu basgaa ja todettu sen olevan tyttären koiran joka oli täällä viikonlopun ja josta sovittiin että saa tulla kunhan viedään ulos kans 12v-16v kanssa ja miten kävikään koira basko pöydän alle ja mä meinasin kissat laittaa backaa syömään onneksi asia selvis ja yks koira saa porttikiellon tähän mäkeen n-y-t ![]() Tänään ovat meillä naiset lähössä tuohon uuteen Ikanoon soppailee, jättäydyn suosiolla kotia. En minäkään jaksa sitä hypistelyä katsella. Itsellä tapana silleen että jos jotain tarvitsen niin sen haen ja viivyn kaupassa sen kymmenen minuttia.. 3 tai 4 ekaa kertaa kans hypistelin ja kattelin, sen jälkeen on voinu mennä just silleen et juosten läpi ja ottaa vaan ne mitä on tullu hakemaan. Sitten kun siel vähä kausi muuttuu, ni voi taas tehdä yhden pidemmän reisun. Kaupassa on tänään käyty ja näitä töitä tässä kotona, kuten muinakin päivinä ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 362 363 [364] 365 366 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|