Siitä se lähtee.Tuo ol hyvä.
Kesälavoille tulee lisää tungosta...

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3603 3604 [3605] 3606 3607 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Siitä se lähtee.Tuo ol hyvä. ![]() Kiitos. Toivotaan parasta, pelätään pahinta vai miten se meni. Mä menen huomenna lääkäriin kuuntelemaan tuomion aikaisemmista tutkimuksista. Vaan kyllä me näistä selvitään. Polttoaine suodatin vaihdatettu kulkineeseen.
Ajettu puut suolta. Pehmeää nuoskaa 50-80 cm ja sula suo alla. Riittävän pinnalla pysyttiin..
Todettu että Narvi on taas menny puhki
neljä vuotta ne näköjään vaan kestää
Lattian lämmityskalvo asennettu kulkineeseen.
Kävin kurkistamassa 1940 vuoden taakse menneisyyteen. Pompeijissa. Kolmatta kertaa 21 vuoden aikana, nyt piti näyttää se lapsille. Huonosti on pidetty paikasta huolta. Työukkoja oli siellä sun täällä, mutta tulosta ei juuri näkynyt.
Turhaa huutelin baristaa kaatamaan Camparisodaa. ![]() On tuosta vielä vuonna 79 viiniä mahtanut saada. Työ yö takana, ilalla taas jatkuu.
Mä menen huomenna lääkäriin kuuntelemaan tuomionNoh, jokos sitä vesakko sai tuomion tohtorilta ![]() Toivotaan että kesän odotus on terveen miehen iloa täynnä Hain tekstiilipesurin postista, kohta koksiin näytepaloja antamamaan. Sylettää.
Noh, jokos sitä vesakko sai tuomion tohtorilta Joo, lääkäri anto puhtaat paperit taas puoleksi vuodeksi. Syksyllä sitten hutkitaan uudelleen. Kaikki hyvin. Käyty 8km kävelylenkillä kylmässä pohjoistuulessa.
Joo, lääkäri anto puhtaat paperit taas puoleksi vuodeksi.Hieno juttu. Minä tässä kärvistelen. Kirjeen lupasivat löydöksistä laittaa. Pari näytettä taas ottivat Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3603 3604 [3605] 3606 3607 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|