^Meillä lahjat aikuisille on toteutettu niin, että jos selkeästi pyytää jotain sen voi saada, vaihtoehtona on jäädä ilman.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3523 3524 [3525] 3526 3527 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
^Meillä lahjat aikuisille on toteutettu niin, että jos selkeästi pyytää jotain sen voi saada, vaihtoehtona on jäädä ilman.
No kyllä sulle helpon lykkäsiJoskus olen ottanut kuvan vaimon hajuvesistä ja näyttänyt sen myyjälle niin asiantunteva myyjä on valinnut saman tyylisen hajuveden, silloin se onnistui ihan hyvin. Joskus olen ottanut kuvan vaimon hajuvesistä ja näyttänyt sen myyjälle niin asiantunteva myyjä on valinnut saman tyylisen hajuveden, silloin se onnistui ihan hyvin. Viisasta. Olen pari kertaa onnistunut ostamalla samaa merkkiä, mutta eri versiota kuin aiemmin. —————— Maata näkyvissä. Osaakohan sitä ottaa muutaman päivän rennosti vai onko pakko lähteä tien päälle. Pari dekkaria ja uimahousut on mukana. ![]() Taisi Herra Paroni jäädä heti sille tielle, kun hiljeni kirjoittelu oikeudenkäyntiin...En jäännyt sille tielle. Tuli vaan ajatuskatkos kun luvin sen käräjäoikeuden kutsu lapun ![]() En jäännyt sille tielle. Tuli vaan ajatuskatkos kun luvin sen käräjäoikeuden kutsu lapun Selvisitkö ehdollisella vai jouduitko istumaan? En jäännyt sille tielle. Tuli vaan ajatuskatkos kun luvin sen käräjäoikeuden kutsu lapun Laita kopio kutsusta tänne, ni tehdään päätös nopestikin. Laita kopio kutsusta tänne, ni tehdäänKaveri tuomittu jo ![]() Viisasta. Olen pari kertaa onnistunut ostamalla samaa merkkiä, mutta eri versiota kuin aiemmin.Ota rennosti ![]() Ota rennosti Jep. Kävin kaupassa ja uimassa. Seuraavaksi rupesin vuokra-autoa kattelemaan. Ehkä se on parempi ottaa kuskin kera. Iltaohjelmana Heidi Kyrön joulukonsertissa, säestää varusmies soittokunta.
Kaveri tuomittu joSaiko muuta kun "hyi hyi". Aamulla vaimo lääkäriin, äkkiä kotia siivoamaan ja juuri hain vaimon takaisin ja nyt poika viemään kouluun kun on tentti ja vinkuvat tyhjä päät lakossa omia etujaan ajaen ajattelematta että lapsilla on juuri kiivain tentti aika käynnissä.
Meille opetettiin aikanaan hieman erilainen sahauskäytäntö, lautaan reikä, johon kieretty putki justiinsa mahtuu. Loppulenkkien sahaus siinä hieman hankalaa. Osan sahaan veivipuikon nokassa, mutta puikko on silloin vaan puristimessa kiinni ja pyyhe alla keräämässä putoavat lenkit. Pitäisiköhän alkaa rakentaa itselle joululahjaksi tuollainen työlaatikko, jossa voi sahata veiviä käyttäen ![]() Onko tuossa periaatteena painaa puikkoa sahatessa vinoa alustaa vasten ja sahata lenkit alustan yläkulmassa? Veivipuikon pitää silloin olla vissiin aina yhtä pitkä? Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3523 3524 [3525] 3526 3527 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|