Entisessä elämässä ajeltiin ympäri Suomea.. mutta se oli sitä entistä elämää..Entinen elämä vähän päälle vuosi
Savolaisena sitä kaipaa savolaisuutta.

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3454 3455 [3456] 3457 3458 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Entisessä elämässä ajeltiin ympäri Suomea.. mutta se oli sitä entistä elämää..Entinen elämä vähän päälle vuosi ![]()
Toisten makaamiin lähtiessä unohtui kattoluukku auki. Luukun päällä oleva "kansi" oli lähtenyt lentoon. Kiinnitin sen takaisin liimamassalla.
Alden ohjauskeskus on pajalla. Nyt on huushollia lämmitetty Ecomatilla. Ei kai se mikään uusi asia että joku asuu trailer parkissa. Englannissa ja Amerikassa on isojakin. suomalainen kausipaikkalainen vain kuvittelee olevansa parempaa väkeä, amerikkalainen trailer park asukas tietää mitä on, eli roskaporukkaa. Itse viihtyisin siellä roskaporukassa paljon paremmin kuin jossain kukkapenkkivaunujen gissä ![]() Olen kyllä miettinyt jos sellaisen kunnon trailer parkin perustais itse...jos yksikin lesoilee siellä jollain uudenkarheilla vehkeillään, niin saa ikuisen häädön ![]()
^
Mitenkä pääsisinkö minä 15 vuotta vanhalla kulkimella. ? suomalainen kausipaikkalainen vain kuvittelee olevansa parempaa väkeä, amerikkalainen trailer park asukas tietää mitä on, eli roskaporukkaa.No,no mikäs nyt puristaa? Muutama origilainen näki minun kukka penkin eivätkä olleet kauhuissaan.
^
Ee ee. Tiplomaatti, sinä et pääse Trailer Trash Hesusksen alueelle. ![]() suomalainen kausipaikkalainen vain kuvittelee olevansa parempaa väkeä, amerikkalainen trailer park asukas tietää mitä on, eli roskaporukkaa.Usko ja älä, noita on aika hienojakin. 4 kertaa käynyt kulkimella saarilla GB+IRL ja nähnyt hyvin monentasoisia campingeja, osa toiminut myös caravan parkkeina. ^ siinä ja siinä, riippuu enempi kokonaisuudesta No,no mikäs nyt puristaa? ei mistään. en ole kuitenkaan haudanvakavissani kokoajan, pieni tai isompi osa vain jaarittelua ![]() jos yksikin lesoilee siellä jollain uudenkarheilla vehkeillään, niin saa ikuisen häädönEtkö anna pitää itsetuntoa koholla? ![]() Talvirenkaat vaihdoin maasturiin, ensi kesänä ostatuttaa uudet kesärenkaat kun alkaa olla pinnat luokkaa 3~5 milliä. Hyvin on pakan halvimmat linglongit kestäny, katoin että pelkästään töissäkulkua on noilla 40tkm, Se tuollainen raskas nelikkomaasturi kun tykkää kuluttaa renkaita aikalailla.
Päivä vietetty nistin unelmakohteessa jos maisema oliskin sitä miltä näyttää. Kaikkialla valkoista jauhetta tonnikaupalla mutta ei ole kokaiinia
Talkinpuinti vehkeiden korjausta ja kulettimien turvallistamista.. ![]() Välillä valkoista jauhetta kenkiin eikä aina sitä mustaa jauhetta.. ![]() Töitä kulkimesta käsin. Tuntuu olevan vuoden kiireisin viikko...
No, oikein hyvä näin. Aurinko paistaa ja yli 20 lämpöä niin voi hetken aina välissä ottaa aurinkotuolissa happea.(töitä ei voi tuossa tehdä kun näytön kirkkaus ei riitä)
Asensin säätöpanelin mjo33000:n muutostyön jälkeen. Plöröttelin harmaat vedet kaivoon ja täytin puhdasvesi tankin.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3454 3455 [3456] 3457 3458 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|