Lisäksi järjestelin autotallia, että saan Saaran sopimaan sinne, kun alkaa pakkasyöt ja lasit jäätyvät.
Lisäksi järjestelin autotallia, että saan Saaran sopimaan sinne, kun alkaa pakkasyöt ja lasit jäätyvät.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3435 3436 [3437] 3438 3439 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Lisäksi järjestelin autotallia, että saan Saaran sopimaan sinne, kun alkaa pakkasyöt ja lasit jäätyvät. Miksi kaasupullo pitää erikseen tyhjentää?Tyly arvaus, saksanpullo paikalleen ? Tyly arvaus, saksanpullo paikalleen ?Tyhjä on kevyempi viedä vaihtoon Laiskuus on jalo asia.Tyhjä on kevyempi viedä vaihtoonVoisihan se olla nuukuuttakin... Kuka nyt vajaata pulloa antaisi vaihdossa, kun tyhjästäkin saa saman hinnan. Voisihan se olla nuukuuttakin...Ettei vaan kukaan saa pulloon jäänyttä kaasua. Velottavat vaihdosta täyden hinnan ja myyvät pullossa olevan kaasun uudelleen. "Minusta ette hyödy, poltan kaasun erikseen" Ettei vaan kukaan saa pulloon jäänyttä kaasua. Velottavat vaihdosta täyden hinnan ja myyvät pullossa olevan kaasun uudelleen. "Minusta ette hyödy, poltan kaasun erikseen"Ymmärrän kyllä sun käytäntösi ei voi mitään kun on...... Itse olen esim pitkään reissuun lähtiessä vaihtanut täyteen ja saatesanoina grillailkaa lopuilla mitä pullossa on.Viimeksi lahjoitin ranskalaisen pullon vajaana Kippari Caravaniin. Itse en tartte kun tankkipullon laitoin toiseksi. Nehän täytättää sen Innogasissa ja joku turisti vaihtaa omansa siihen. Ymmärrän kyllä sun käytäntösiTodensit taas että sarkasmi on vaikea laji. Jätit lainausmerkit lukematta. Voisin huomauttaa.. ![]() Todensit taas...Katsos kun eri nickkien kanssa tottuu niitten alta tuleviin juttuihin. Katsos kun eri nickkien kanssa tottuu niitten alta tuleviin juttuihin.Jutut kannattaa lukea ennen kommentointia. Lukutai... ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3435 3436 [3437] 3438 3439 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|