Kuka se muuten on?Eikös tuo ole Leif Lindeman.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3299 3300 [3301] 3302 3303 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Kuka se muuten on?Eikös tuo ole Leif Lindeman. Nyt ottaa päähän. Hankittiin Juhannusaaton esiintyjäksi todella hyvä solisti. Mutta mitä teki alueella olevat kausipaikkalaiset 60% boikotoi ja eivät edes käyneet vilkaisemassa solistia.Kenet, missä? Jättäkää puomi auki niin puskaparkkilaiset pääsee. Joo alkas tulijoita oleen mutta ei nyt kun SFC mainittu. Me ei käytettäkkään muita kuin paria mökin pihaa ja SFC-alueita.Joo alkas tulijoita oleen mutta ei nyt kun SFC mainittu.Kuulunut vuodesta-07 SFC, vaikka oltiin pois kolmisen vuotta kyseisiltä alueilta, niin toi on pikku summa minkä sijoittaa tähän harrastukseen.Esm.R avintolan 2e narikka maksu, niin siitä kitistään ja satasia lyödään baari tiskin puolelle ja se on sitten halpaa Elämä on valintoja täynnä.Kuulunut vuodesta-07 SFC, vaikka oltiin pois kolmisen vuotta kyseisiltä alueilta, niin toi on pikku summa minkä sijoittaa tähän harrastukseen.Esm.R avintolan 2e narikka maksu, niin siitä kitistään ja satasia lyödään baari tiskin puolelle ja se on sitten halpaa Elämä on periaatekysymyksiä täynnä. Ravintolat kyllä rahastaa sisällä ihan riittävästi. Jos tarvitsee ovella rahastaa kanssa niin käännyn pois ja menen toiseen paikkaan (jos ei ole jotain erityistä syytä mennä ko. paikkaan esiintyjää tms.). Tipin antaminen on eri juttu kun se annetaan omasta tahdosta. SFC:n osalta myös periaatekysymys kun siellä ei ole muuta keinoa kuin äänestää jaloillaan. Elämä on periaatekysymyksiä täynnä. Ravintolat kyllä rahastaa sisällä ihan riittävästi. Jos tarvitsee ovella rahastaa kanssa niin käännyn pois ja menen toiseen paikkaan (jos ei ole jotain erityistä syytä mennä ko. paikkaan esiintyjää tms.). Tipin antaminen on eri juttu kun se annetaan omasta tahdosta.Ajattele 2e! no se on sitten rahastamista, ilta kuppilassa/taksi syöminen illan jälkeen, voi kiesus Miten joku voi aatella noin, haloo..Ajattele 2e! no se on sitten rahahastamist, ilta kuppilassa/taksi syöminen illan jälkeen, voi kiesus Itse ajattelen. Tuossa jäi ravintoloitsijalta 50€ saamatta 2€ sisäänpääsyn vuoksi ![]() Itse ajattelen. Tuossa jäi ravintoloitsijalta 50€ saamatta 2€ sisäänpääsyn vuoksiEnnen aikaan jo annettiin jo tarjoilijalle väh. 50 markkaa ja poke vielä enemmän jotta otti joupuneet sisälle jotka tehneet poke hommia koko ikänsä ![]() Pyritään pysymään kaukana tansseista, karaokesta Jos ei osaa laulaa ja tanssia, ei tarvi silti olla katkera! Eikös tuo ole Leif Lindeman. Aha... Pyrin nykyään pysymään kaukana vähemmistöartisteis ta. Lavan edessä on yleensä hieveä ryysis ja ne jotka 'tanssivat', pääasiassa törmäilevät. Valitettavasti. Jos ei osaa laulaa ja tanssia, ei tarvi silti olla katkera!Niinpä, ja mihinkä karaoke alun perin perustuu,minä siitä tiedän jonkun verran ja tultu valittamaan kun eivät osaa laulaa ja pitänyt selittää mihin se perustuu.Ja täälläkin palstalla on semmonen joka osaa opettaa tanssin salat, jos ei se kelpaa jopa minä opastan on meinaa voitettu naiselle timantti sormus. Tipin antaminen on eri juttu kun se annetaan omasta tahdosta.Tipin antaminen portsarille loppu mulla siihen kun alkovat ottaa narikkamaksua. Euro sinne tai tänne. Mieluummin tänne ![]() Voihan heitto, jääkaappi ei pelaa kaasulla. Muutoin toimii. Huomenna pitää yrittää saada se toimimaan. Yli huomenna reissuun, ei sen kiire empi ole sitä saada toimimaan. Alkoi vähän hatuttaa.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3299 3300 [3301] 3302 3303 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|