Sillä hetkellä kun työ muuttui vapaaehtoiseksi niin oikeasti oli kiva mennä töihin ja peräti nautin työstäni. Näin kävi ainakin minulle.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3196 3197 [3198] 3199 3200 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Sillä hetkellä kun työ muuttui vapaaehtoiseksi niin oikeasti oli kiva mennä töihin ja peräti nautin työstäni. Näin kävi ainakin minulle.
^ No sehän on hyvä tilanne. Kyllä mäkin työstäni tykkäsin aika-ajoin. Mutta 200 ulkomaan matkapäivää vuodessa on ihan liikaa. Sulaa hulluutta. Montako vuotta mäkin oon elämästäni käyttäny lentokentillä istumiseen. Liian monta. Silloin on syytä tarkistaa lääkitys.Tämähän se onkin se paradoksi.... Tuntuu, että luokitellaan hulluksi, jos sattuu olemaan tasapainossa työn suhteen. Minunkin työyhteisössä tuntuu, että lähes kaikki vihaavat työtään omien sanojensa mukaan. Toki ajat ovat vaikeat ja työn loppumisen pelko laskee kyllä omaakin motivaatiotani aika paljon.
Tänään on talutettu hyvä tovi Mieleä ja Kärcheriä pitkin tupaa. Keittiön kaapistojen ovet ja pätkät kämpän seinääkin tuli siinä kaiken ohessa pestyä. Nämä tosin käsipelillä. Raihnaisella äijällä kun alkaa nahka puskemaan hikeä naamaan myöden vaan mitä siitä kun huomaa yhtäkkiä olevansa siivouksesta näin innoissaan. Silti pilkillä pitäis piruparan ennen olla, IMO.
Vaunu siivottu sisältä perusteellisesti . Kaikki kaappien aluset ja muut jemmat imuroitu ja pesty.
Tämähän se onkin se paradoksi.... Kaveri sai potkut. 9 vuodessa yht 11 kertaa yt neuvottelut. Ja johto ihmettelee ettei henkilöstö ole sitoutunutta. Kui helvata sitoudut kun kokoajan on uhka päällä. Ja tämähän tarkoittaa että todelliset osaajat lähti jo muualle. Herätty, ja kohta puolin kohti Rautalampea. Huomenna sit tulikin yksi ylimääräinen taksi vuoro toiselle autoilijalle
Se on tässä hyvä puoli, kun pääsee testaileen mersua ja volkkaria keskenään(pakuja mollemmat) elikkä inva autoja.Herätty, ja kohta puolin kohti Rautalampea. Huomenna sit tulikin yksi ylimääräinen taksi vuoro toiselle autoilijalle Johan sinä olet aiemminkin kertonut noita ajaneesi kumpaakin. Aamulla mettähommia ja nyt kotiuduttiin Caribian aalloista
Kaveri sai potkut. 9 vuodessa yht 11 kertaa yt neuvottelut. Ja johto ihmettelee ettei henkilöstö ole sitoutunutta. Kui helvata sitoudut kun kokoajan on uhka päällä. Ja tämähän tarkoittaa että todelliset osaajat lähti jo muualle. Joo meilläkin ihmettelevät, kun työtyytyväisyys kyselyssä on sitoutuneisuus ja motivaatio laskeneet edellisistä vuosista. Kumma homma, kun koko ajan toitotetaan, että tulosta on saatava enemmän. Tätäpä se taitaa olla nykyään aika monessa paikassa. Olen ollut töissä enempi tai vähempi vuodesta 2003 mutta en ole esimerkiksi kertaakaan käynyt missään työhöntulo-terveystarkastuksissa tms. Aina on kierretty kaikki tällaiset normaalit jutut, uskokaa tai älkää. Nytkin kun olen töissä niin sairastin viikon ihan omalla kustannuksella kotona, jos menisin kyselemään sairasloma-ajalta jotain palkkaa niin kenkää tulis samantien, tää on tällaista.
Ravintola yö takana, ja nyt nukkumaan jotta jaksaa kohta lähteä taas töihin
Minä olisin mieluummin sinun kyydissä niin, että otat ryypyn ennen lähtöä kuin että ajat väsyneenä. Sydänkin tykkää siitä ryypystä enemmän.
Poistin Atrian katolta 30cm. lunta.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3196 3197 [3198] 3199 3200 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|