Mä käytin ekan kerran korttia tänä vuonna ja hävisin 2eur/vrk. Viime vuonna alue oli 15eur/vrk, nyt 17eur/vrk
Yritin käyttää viime vuoden korttia mutta ei silti hinta muuttunut
Aika erikoinen tapa laskea. Vaan kukin tyylillään.

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3179 3180 [3181] 3182 3183 ... 4999 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Mä käytin ekan kerran korttia tänä vuonna ja hävisin 2eur/vrk. Viime vuonna alue oli 15eur/vrk, nyt 17eur/vrk Aika erikoinen tapa laskea. Vaan kukin tyylillään. ![]() Aika erikoinen tapa laskea. Vaan kukin tyylillään. Aina pitää yrittää ![]() Huovinhiihdosta selvitty, täysmatka 35km. Nyt palautusjuoma paikallisessa hevosmiesten tietotoimistossa
![]() Autotallissa siivoiltu ja samalla keräilty kasaan Bavariassa olleita ylimääräisiä sohvan osia ja sänkyjen suojaverkkoja. Löytyi yksi muoveissa oleva sohvatyyny.😉
Lumen tiputus viikonloppu. Eilen nuorempi porukka tiputteli lumet paritalon katolta. Minä ähersin lingon kanssa maassa lumia kauemmas. Tänään oli sitten Matkaajan katon vuoro sen hoidin itse, vaimo piti maassa huolen, ettei lumet jää vaunun viereen. Laikan katon puhdistin jo toissa viikolla.
Eipä muuta kisoja katseltu kun SUOMI pärjää ja kerää kauha kaupalla sijoituktia
Huovinhiihdosta selvitty, täysmatka 35km. Nyt palautusjuoma paikallisessa hevosmiesten tietotoimistossaSiellähän myökii lykkisin saman matkan,oli hieno keli kyllä ![]() Mukava oli käydä myöskin varuskunnan saunassa sitten armeija-aikojen
![]()
Tämä kuuluisi jo eiliseen. Hain postilaatikosta kaksi korttikuorta. Tuli uusi kortti Veikkaukselta ja SFC:lta. Ja kasa mainoksia.
Valmistauduttu tulevaan kesään. Tilasin etuteltan Saksasta ja laitoin lisäpeilit jo auton takakonttiin valmiiksi huomista varten...
Luottamusmies koulutus jatkuu...
Peliä kahtelen, aika helppoja tekkeevät
![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3179 3180 [3181] 3182 3183 ... 4999 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|